eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiBezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 54

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdptomaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiattomaszowski/demand/155223/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna Powiatu Tomaszowskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-262105c1-f8a3-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.3721.13.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim w 2024r.
Przedmiot zamówienia określono dla poszczególnych części:
1. Część nr 1 – Bezgotówkowy zakup paliw obejmuje: siedzibę Zarządu Dróg Powiatowych
w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54, Obwód Drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Łaszczowieckiej 9 oraz bazę magazynowo - sprzętową przy ul. Kościuszki 110 w Tomaszowie Lubelskim.
1.1. Ilość przedmiotu zamówienia:
1) benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 000 litrów,
2) olej napędowy ON – 30 000 litrów.
Stacje paliw powinny znajdować się w promieniu do 3,5km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54. Podane ilości paliwa są ilościami orientacyjnymi ustalonymi szacunkowo i służą wyłącznie do oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 211320,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim w 2024r.
Przedmiot zamówienia określono dla poszczególnych części:
Część nr 2 – Dostawa oleju napędowego wraz z transportem do zbiornika o pojemności 5 000 litrów z przeznaczeniem dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych.
Ilość oleju napędowego ON w okresie objętym zamówieniem wynosi 16 000 litrów. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi do zbiornika paliwa o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie bazy Obwodu drogowego nr 2 w Żulicach, po adresem Żulice nr 55A, 22-652 Telatyn. Zamawiający przewiduje, iż jednorazowe poszczególne zamówienie wyniesie minimalnie 2000 litrów oleju napędowego, maksymalnie 5000 litrów ON.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 101440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 22.04.2024 r., do godz. 8:00 wpłynęły następujące oferty:
1.MOL POLSKA Sp. z o.o., Aleja Grunwaldzka 50A, 80-241 Gdańsk NIP 5831023182 REGON 5831023182 216 860,00 PLN
2.Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna, ul. Chemików 7, 09-411 Płock NIP 7740001454 REGON 610188201 cena brutto 213 940,00 PLN
3.PETROJET SP. Z O.O. Kieszek 52, 26-670 Pionki NIP 7962909473,REGON 142428908 Cena brutto 211 320,00 PLN
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 206 000,00 PLN (słownie: dwieście sześć tysięcy złotych 00/100).
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O. Kieszek 52, 26-670 Pionki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.