Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00326809/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00330472/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00341683/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00384461/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00513968/01 - Wynik z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 37
1.4.2.) Miejscowość: Józefów
1.4.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319249
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00304285
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) karty katalogowe/techniczne, które powinny potwierdzać wszystkie minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, dotyczy III i IV części zamówienia
b) certyfikaty (wdrożona norma dotyczącą jakości w spawalnictwie w pełnym zakresie wymagań jakościowych: PN-EN ISO 3834-2) dotyczy III i IV części zamówienia
Po zmianie:
Zamawiający na podstawie art. 105 oraz 106 ustawy Pzp żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane materiały/usługi spełniają określone przez zamawiającego wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) karty katalogowe/techniczne, które powinny potwierdzać wszystkie minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
b) certyfikaty (wdrożona norma dotyczącą jakości w spawalnictwie w pełnym zakresie wymagań jakościowych: PN-EN ISO 3834-2) dotyczy III części zamówienia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) karty katalogowe/techniczne, które powinny potwierdzać wszystkie minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, dotyczy III i IV części zamówienia
b) certyfikaty (wdrożona norma dotyczącą jakości w spawalnictwie w pełnym zakresie wymagań jakościowych: PN-EN ISO 3834-2) dotyczy III i IV części zamówienia
Po zmianie:
a) karty katalogowe/techniczne, które powinny potwierdzać wszystkie minimalne parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
b) certyfikaty (wdrożona norma dotyczącą jakości w spawalnictwie w pełnym zakresie wymagań jakościowych: PN-EN ISO 3834-2) dotyczy III części zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
Dla 1 części zamówienia – 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Dla 2 części zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Dla 3 części zamówienia – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
Dla 4 części zamówienia – 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Dla 5 części zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Dla 6 części zamówienia – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Dla 7 części zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.05.2024 r. do godz. 09:00.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu O/Józefów, nr konta 49 9644 1033 2007 3300 1401 0032 z dopiskiem „Wadium Znak sprawy: IN.271.7.2024.RC
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
Dla 1 części zamówienia – 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Dla 2 części zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Dla 3 części zamówienia – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
Dla 4 części zamówienia – 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Dla 5 części zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Dla 6 części zamówienia – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Dla 7 części zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 20.05.2024 r. do godz. 09:00.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu O/Józefów, nr konta 49 9644 1033 2007 3300 1401 0032 z dopiskiem „Wadium Znak sprawy: IN.271.7.2024.RC
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-14 09:00
Po zmianie:
2024-05-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-14 09:30
Po zmianie:
2024-05-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-13
Po zmianie:
2024-06-19
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie (2 części)
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej oraz budowa miejskiej toalety publicznej przy ul. Małej w Józefowie w ramach zadania pn. "Miejska toaleta publiczna"
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.