Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00319249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00326809/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00330472/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00341683/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00513968/01 - Wynik z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dcfb001-0399-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dcfb001-0399-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096332/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2024.RC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11150092 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowej,5.3.2 Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z PCV Ø-1357m,
5.3.3 Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z PCV Ø160-2853m,
5.3.4 Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z PE Ø90-597m,
5.3.5 Budowa przepompowni ścieków P8 -1 szt.
5.3.6 Odtworzenie nawierzchni drogowej: Majdan Nepryski 1 (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 3cm) – 2790m², Majdan Nepryski 2 (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 3cm ) – 703m², w przypadku prowadzenia wykopu drogą – zamawiający wymaga odtworzenia jednego pełnego pasa jezdni wraz z podbudową gr. 20 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 3704891 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji technicznej. (obligatoryjnie należy uwzględnić w dokumentacji baterię kondensatorów mocy biernej wraz z regulatorem)Dostawa i montaż systemu zarządzania energią o mocy znamionowej minimum 40 kW, pojemności znamionowej magazynu energii minimum 40 kWh.
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 45kWp,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 292682 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace projektowe,Roboty demontażowe istniejącego systemu napowietrzania
Roboty związane z wymiany sita bębnowego w istniejącym sitopiaskowniku na sito spiralne o perforacji 4 – 6 mm z dostosowaniem automatyki i sterowania w systemie SCADA. Sito spiralne w wykonaniu minimum AISI 316.
Roboty montażowe systemu napowietrzania drobnopęcherzykowego oraz
a) modyfikacji osadników wtórnych 2 szt. poprzez wymianę kolumn centralnych na kolumny w ilości 4 szt. o większej średnicy, min. 600 mm i rur dopływowych w ilości 4 szt. do osadników z reaktorów o średnicy min. 250 mm,
b) wykonania skosów w osadniku wtórnym po 2 kpl. na każdy z osadników – łącznie 4 szt.
c) zabetonowanie szczelin łączących osadniki wtórne z reaktorami,
d) dostawy i montażu nowych pomp recyrkulacji osadu w ilości 4 szt. na spodzie każdego z lejów osadowych, pompy wyposażone w kolana stopowe i prowadnice do obsługi,
e) wykonania pomostów obsługowo – serwisowych do obsługi pomp recyrkulacji osadu w ilości 4 szt. wraz z montażem stup na pomostach pod żurawik przenośny,
f) dostawy mobilnego żurawika przenośnego – 1 kpl.,
g) demontażu kieszeni osadowych, istniejących pomp recyrkulacji osadu i zbędnych rurociągów recyrkulacji,
h) wykonania systemu odbioru osadów pływających poprzez pompy mamutowe z osadników wtórnych w każdym ze stworzonych lejów osadowych po jednym układzie odbiorowym – łącznie 4 kpl.
Dostawa i montaż trzech dmuchaw promieniowych - (Zamawiający dopuszcza zmianę dmuchaw promieniowych Turbo na Rootsa w obudowach z niezależnym wentylatorem chłodzącym, zastrzegając sobie, że prędkość obrotowa dmuchawy przy częstotliwości 50 Hz nie będzie wyższa niż 3000 obr./min. Ilość dmuchaw po jednej sztuce na reaktor i jedna rezerwowa, którą w sposób ręczny będzie można włączyć na każdy z reaktorów (2 + 1R)
Montażu orurowania technologicznego
Dostawie i montażu systemu odprowadzenia piany z osadników wtórnych
Dostosowanie oprogramowania sterującego pracą oczyszczalni ścieków SCADA z nowym układem napowietrzania i spustu osadu pływającego
Rozruchu technologicznego reaktorów biologicznych
W ramach modernizacji należy wydzielić w komorach biologicznych po 1 strefie beztlenowej w każdej z komór w której nastąpi mieszanie osadu recyrkulowanego ze ściekiem surowym. Dodatkowo, każdą z komór, 2 szt. należy wyposażyć w system mieszania. Ponadto modernizacja musi również uwzględniać modyfikację każdej z komór 2 szt. reaktorów biologicznych, zapewniającą uzyskanie parametrów wymaganych pozwoleniem wodnoprawnym na odpływie ścieków oczyszczonych, jeśli Wykonawca uzna iż jest ona niezbędna do prawidłowego prowadzenia procesu i uzyskania właściwego efektu oczyszczania ścieków. Koszt wszelkich modyfikacji komór biologicznych Wykonawca musi ująć w cenie ofertowej. W ramach modernizacji należy skalkulować również modyfikację sterowania i wizualizacji pracą dmuchaw i innymi urządzeniami oczyszczalni ścieków tak by możliwa była jej prawidłowa eksploatacja i wizualizacja procesu oczyszczania ścieków. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rurociągów powietrza jak i ścieków z PEHD, lub PVC-U, zamiast AISI w miejscach gdzie są one prowadzone pod lustrem ścieków. Powyżej lustra ścieków obowiązują rurociągi w wykonaniu minimum AISI 304. Ponadto Zamawiający dopuszcza zastosowanie dyfuzorów rurowych lub talerzowych, zapewniających uzyskanie wymaganego efektu oczyszczania ścieków. Zamawiający zastrzega sobie, że dyfuzory w poszczególnych komorach muszą być jednakowego typu i pochodzić od jednego producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1119765 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja ujęcia wody w Józefowie,a) Dostawa stacji hydroforowej,
b) Modernizacja istniejącej studni głębinowej,
c) Roboty rozbiórkowe i brukarskie,
d) Budowa wiaty wielostanowiskowej o wymiarach 5,0x10,0m ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo, dach z antykondensatem, orynnowanie, wraz z zabudową trzech stron (kolor do uzgodnienia z inwestorem) – kalkulacja własna
5.6.2.Modernizacja ujęcia wody w Majdanie Nepryskim,
a) Wykonanie kontenerowego zestawu do podnoszenia ciśnienia,
b) Modernizacja istniejącej studni głębinowej. Na terenie studni głębinowej w Majdanie Nepryskim należy wykonać monitoring wizyjny obiektu. Monitoring działki będzie zrealizowany za pomocą kamery wifi.
5.6.3. Modernizacja ujęć wody w Stanisławowie,
a) Modernizacja istniejącej studni głębinowej,
b) Wykonanie kontenerowego zestawu do podnoszenia ciśnienia na terenie istniejącej studni głębinowej,
c) Wykonanie zestawu do podnoszenia ciśnienia pomiędzy Stanisławem a Górnikami,
d) Przebudowa rurociągów na terenie istniejącej hydroforni w m. Górniki w celu wyłączenia budynku hydroforni z pracy
5.6.4 Przy wszystkich zestawach hydroforowych należy zastosować baterie kondensatorów z regulatorem do kompensacji mocy biernej.
5.6.5 Monitoring przedmiotowych obiektów należy zrealizować jako rozbudowę istniejącego systemu monitoringu, wizualizację należy wykonać poprzez dodanie kolejnego obiektu na istniejącej mapie synoptycznej rozbudowywanej aplikacji SCADA. Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący u Użytkownika licencjonowany system sterowania i monitoringu w oparciu o technologię GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych rozproszonych obiektów oraz kosztów z tym związanych - kalkulacja własna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 5239450 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Roboty budowlane obejmują:a) roboty rozbiórkowe
b) docieplenie ścian,
c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
d) wymianę pokrycia dachowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 235573 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Kamiennej w Józefowie o dł.270 m,Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Górecko Stare o dł.750 m,
Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Trakt Lwowski w m. Józefowie o dł.900 m,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 393753 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru(branże sanitarna, budowlana i elektryczna) dla poszczególnych części zamówienia, w tym:
Część 1 zamówienia – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdan Nepryski etap II.
Część 2 zamówienia – Rozbudowa oczyszczalni ścieków miejscowości Siedliska
Część 3 zamówienia - Modernizacja oczyszczalni ścieków Józefowie w zakresie zmiany sposobu napowietrzana
Część 4 zamówienia - Modernizacja ujęć wody i hydroforni w Józefowie, Majdanie Nepryskim i Stanisławowie oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia w Stanisławowie
Część 5 zamówienia – Termomodernizacja budynku ZWiK w Józefowie
Część 6 zamówienia – Rozbudowa sieci wodociągowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 114000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, odrzucenia oferty wykonawcy na podstawie art.226 ust.1 pkt 12 ustawy Pzp, wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. (Wykonawca nie przesłał w wyznaczonym terminie tj. do 23.06.2024r. oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o okres kolejnych 28 dni, tj. do 20.07.2024 r. zgodnie z wnioskiem Zamawiającego w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca , że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Przyczyną unieważnienia postępowania jest fakt, unieważnienia czterech części postępowania będących składową zakresu 7 części zamówienia – pełnienie funkcji inspektora nadzoru. Zamawiający powtórnie przeprowadził postępowanie obejmujące ten samym zakres zamówienia, niestety z przyczyn obiektywnych nie będzie mógł go zrealizować w całości. W związku z powyższym zmniejszy się zakres prac inspektora nadzoru i należało orzec jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie (2 części)
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej oraz budowa miejskiej toalety publicznej przy ul. Małej w Józefowie w ramach zadania pn. "Miejska toaleta publiczna"
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.