Og³oszenie z dnia 2024-05-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00440012/01 - Wynik z dnia 2024-08-01
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja dachu ¦wietlicy Wiejskiej w Torkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Medyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Medyka 288
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Medyka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-732
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 6715391
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medyka@medyka.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.medyka.itl.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja dachu ¦wietlicy Wiejskiej w Torkach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4a38121-0e8c-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00319335
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00247579/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Termomodernizacja dachu w ¶wietlicy wiejskiej w Torkach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propubkico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu
komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem
Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy
okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca
zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez
osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy
okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo - aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet;
posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows
7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome,
Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem
Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami
przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie
terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego
datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania
decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.)- dalej: RODO - tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Medyka. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby
lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art.
6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania
bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych
osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
□ art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
□ art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca
przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
□ udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów
zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu
terminu na ich wniesienie;
□ udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne,
przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
□ w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy
przetwarzanes± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach,
o których
mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej
oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
□ skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
□ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
□ w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BiD.7013.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 192268,29 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przystosowane zostanie pomieszczenie poddasza do wykorzystania na potrzeby spo³eczeñstwa wsi.
Wymieniona zostanie posadzka z podbudow± w czê¶ci poddasza, zamontowane zostan± okna po³aciowe, oraz wykonane zostanie malowanie olejne i emulsyjne.
Z uwagi na stan z³y techniczny pokrycia dachu na budynku ¦wietlicy Wiejskiej w Torkach projektuje siê jego wymianê.
W ramach inwestycji zostanie zdemontowane istniej±ce pokrycie z blachy trapezowej ocynkowanej wraz z rynnami i rurami spustowymi i wykonane nowe z blachy tytanowo-cynkowej oraz wymieniona izolacja termiczna poddasza.
Wykonane zostanie docieplenie kominów oraz ¶cian bocznych lukarn wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej.
W zwi±zku w wymian± pokrycia wymieniona zostanie instalacja odgromowa oraz podbitka okapów dachu.
Ponad to wymienione zostan± skorodowane elementy konstrukcji dachu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (oceniany nie d³u¿szy ni¿ 5 lat)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie
spe³nia.
Wykonawca powinien wykazaæ siê wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ robota
objêta zamówieniem ka¿da.
W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca
wykazywa³ do¶wiadczenie grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
Wymagany dokument
1 Wzór oferty na roboty budowlane
2 Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równowa¿ny dokument
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego
Rejestru Karnego sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru,
inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania,
3 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
4 Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom
5 Dokument potwierdzaj±cy niezaleganie z op³acaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne
6 O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej
7 Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
8 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
9 O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
10 Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
11 O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2 O¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych
O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.
3 Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4 Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio
uczestniczy³.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Lp. Wymagany dokument1 Oferta na roboty budowlane
2 Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równowa¿ny dokument
3 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u
4 Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom
5 Dokument potwierdzaj±cy niezaleganie z op³acaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub
zdrowotne
6 O¶wiadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapita³owej
7 Informacja wykonawcy o obowi±zku podatkowym
8 Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji wykonawcy
9 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
10 O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
11 Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
12 O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cymo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków
dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Je¿eli zajd± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne,
Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków
dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli
Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia Wykonawca sk³ada, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa w zakresie:1) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia
2) zmiana warto¶ci umowy, spowodowana konieczno¶ci± wykonania robót nieprzewidzianych na etapie postêpowania,
koniecznych do realizacji zamówienia, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile
zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50%
warto¶ci pierwotnej umowy.
3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
4) zmiany osób wskazanych w §7.
2. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez przed³u¿enie terminu
zakoñczenia robót budowlanych oraz rozliczenia koñcowego przedmiotu umowy w przypadku:
1) wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe
wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami,
wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest
nastêpstwem okoliczno¶ciami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
2) wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji
publicznej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s±
zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym
ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa je¿eli ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest
ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy i zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru
umowy.
4. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ lub wstrzymania realizacji, strony mog± ustaliæ nowe
terminy realizacji robót i rozliczenia koñcowego, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia równy
bêdzie okresowi przerwy, postoju.
5. W przypadku konieczno¶ci zmian terminów wskazanych w Umowie Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ z wnioskiem
do Zamawiaj±cego. Wniosek powinien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie zmiany terminu.
6. Zmiana terminów wskazanych w Umowie mo¿liwa jest tylko po wcze¶niejszym udokumentowaniu przed³u¿enia okresu
zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy i okresu rêkojmi.
7. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-propublico .pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorz±dowego Centrum Kulturalno-Spo³ecznego w Jab³onnie Lackiej
- Przebudowa budynku u¿yteczno¶ci publicznej w miejscowo¶ci W±sosze
- U³o¿enie membrany na dachu budynku nr 18 Centrum Nanotechnologii B.
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty dekarsko - blacharskie
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Ksi±¿ki
- Modernizacja II segmentu budynku by³ej Pralni Szpitalnej
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.