Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199514/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00207819/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00317773/01 - Wynik z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00330030/01 - Wynik z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00348226/01 - Wynik z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.sypek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia meblowego dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-394c5246-e59a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.225.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wyposażenia meblowego dla Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonej w Krakowie w Rynku Głównym 34. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 1).4.5.3.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39515100-6 - Zasłony
44115811-7 - Karnisze do zasłon
4.5.5.) Wartość części: 154980 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż zabudowy meblowej w strefie socjalnej dla studentów znajdującej się na parterze w segmencie A budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie przy ul. Gronostajowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 2).4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141200-4 - Blaty
39157000-7 - Części mebli
4.5.5.) Wartość części: 22755,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego w Krakowie przy ul. Reymonta 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 3).4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141200-4 - Blaty
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39157000-7 - Części mebli
4.5.5.) Wartość części: 25267,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mebli do pomieszczeń Biura Zastępcy Kanclerza ds. Ogólnych oraz Biura Zastępcy Kanclerza ds. Administrowania Nieruchomościami Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonych w Krakowie przy ul. Gołębia 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 4).4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
4.5.5.) Wartość części: 26499,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mebli dla Jagiellonian Centre for Experimental Therapeutics (JCET), położonego w Krakowie przy ul. Bobrzyńskiego 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ (część 5).4.5.3.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 58346,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20805,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20805,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20805,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342176118
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20805,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa mas protetycznych, podkładów, wosków i wierteł, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- 452.2024 realizacja 7 kolorowych dwuminutowych animacji kolażowych na Tiktoka i Instagrama o charakterze popularnonaukowym dla Uniwersytetu Jagiellońskiego
- 21/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Wykonanie superwizji grupowych - ZP-4/25
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (13 części) - edycja 3/2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla GDDKiA Oddział w Lublinie
- Dostawa i montaż wyposażenia do 15 domków rekreacyjnych
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
- Wykonanie i montaż wyposażenia dla budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Zdzieszowicach
- Dostawa oraz montaż krzeseł biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.