Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
na wykonywanie usługi czyszczenia i przeglądów kominowych w 2024 r. w budynkach administrowanych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomosicgda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db34bef1-db8e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na wykonywanie usługi czyszczenia i przeglądów kominowych w 2024 r. w budynkach administrowanych przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db34bef1-db8e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług kominiarskich w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.20.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Obszar Administracyjny 1 obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 1 (Obszar Administracyjny 1) - wykaz przewodów kominowychw 2024 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 2 zadanie 1 (Obszar Administracyjny 1) . Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2. a) SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 153172 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Obszar Administracyjny 2 obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 2 (Obszar Administracyjny 2) - wykaz przewodów kominowych w 2024 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 2 zadanie 2 (Obszar Administracyjny 2) Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.b) SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 183196 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Obszar Administracyjny 3 cz. 1 obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 3 (Obszar Administracyjny 3 cz. 1) - wykaz przewodów kominowych w 2024 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 2 zadanie 3 (Obszar Administracyjny 3 cz.1) . Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.c) SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 147116 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Obszar Administracyjny 3 cz. 2 obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 4 (Obszar Administracyjny 3 cz. 2) - wykaz przewodów kominowych w 2024 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 2 zadanie 4 (Obszar Administracyjny 3 cz. 2) Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.d) SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 107670 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Obszar Administracyjny 4 cz. 1 obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 5 (Obszar Administracyjny 4 cz. 1) - wykaz przewodów kominowych w 2024 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 2 zadanie 5 (Obszar Administracyjny 4 cz. 1)Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.e) SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 85350 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 -Obszar Administracyjny 4 cz. 2 obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 6 (Obszar Administracyjny 4 cz. 2 ) - wykaz przewodów kominowych w 2024 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem nr 2 zadanie 6 (Obszar Administracyjny 4 cz. 2) Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.f) SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 111814 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – Skarb Państwa obejmujący podane poniżej w tabeli ilości przewodów zgodnie z załącznikami nr 1 zadanie 7 (Skarb Państwa) - wykaz przewodów kominowych w 2024 r. budynki użytkowe zgodnie załącznikiem nr 2 zadanie 7 (Skarb Państwa) .Ilość przewodów kominowych objętych usługą zgodnie z pkt. 2.g) SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 31438 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169485,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169485,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190133564
7.3.3) Ulica: Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169485,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200420,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200420,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200420,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190133564
7.3.3) Ulica: Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200420,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160182,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160182,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160182,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190133564
7.3.3) Ulica: Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160182,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118085,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118085,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118085,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190133564
7.3.3) Ulica: Szewczyka Dratewki 23
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
jakie przetargi wygrała firma
RZEMIEŚLNICZY ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH ANDRZEJ BRZOZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118085,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obecnego systemu p.poż. oraz przywrócenie sprawności układów oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.