Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00240737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00251623/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00426512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łagowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 29063540000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopslagow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658781d5-dfe8-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS 26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w świetlicy środowiskowej w Płuckach - 88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce- 88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie - 88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w j filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie - 88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Kreatywne – zrób to sam” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach - 88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w świetlicy środowiskowej w Płuckach – 88 hSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce – 88 hSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie – 88 hSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie– 88 hSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Świetlicowy Eko ludek” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów dietetycznych w świetlicy środowiskowej w Płuckach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów dietetycznych w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów dietetycznych w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów dietetycznych w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie-88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów dietetycznych w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w świetlicy środowiskowej w Płuckach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie-88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „W zdrowym ciele zdrowy duch” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w świetlicy środowiskowej w Płuckach-88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie-88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Trening niwelowania agresji i wali ze stresem” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w świetlicy środowiskowej w Płuckach- 44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce- 44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie- 44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie - 44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie warsztatów „Krok w natury świat ” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach - 44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć modelarskich w świetlicy środowiskowej w Płuckach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć modelarskich w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć modelarskich w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć modelarskich w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć modelarskich w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -88 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w świetlicy środowiskowej w Płuckach -44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w filii świetlicy środowiskowej w Nowej Zbelutce-44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w filii świetlicy środowiskowej w Nowym Stawie-44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w filii świetlicy środowiskowej w Piotrowie -44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć „Świat bez barier” w utworzonej nowej filii świetlicy środowiskowej w Gęsicach -44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Porady, konsultacje, warsztaty psychologa w Punkcie Wsparcia Rodziny – 44 godz.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (zadań) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
Zamawiający ponadto wymaga realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem (grafikiem) realizacji zajęć/warsztatów – Załącznik nr 2a do SWZ.
Harmonogram będzie stanowić integralną część przyszłej umowy z wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5280 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zwolińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67091101689
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Babicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 66012500581
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Bochniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69081607348
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 36)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 36)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 36)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 37)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 37)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 37)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 38)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 38)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 38)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 39)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 39)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 39)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 40)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 40)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Zalińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91011612760
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 40)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30Część 41
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 41)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 41)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji – Szkoła Języków Obcych ARKANA Zbigniew Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651260491
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 41)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4576 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-30INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie usług obejmujących zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.