Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272105/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja noclegowni dla bezdomnych mężczyzn w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Olszynowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4d97ba4-10e0-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja noclegowni dla bezdomnych mężczyzn w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Olszynowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4d97ba4-10e0-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja noclegowni dla bezdomnych mężczyzn w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Olszynowej 53a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
W ramach zadania inwestycyjnego wykonane zostaną roboty budowlane polegające na wykonaniu napraw pęknięć ścian w dobudówce budynku noclegowni, wykonanie podbudowy i opaski z kostki betonowej dookoła budynku, wykonanie odprowadzenia wód opadowych poza opaskę, skucie płytek w pomieszczeniu pralni i łazienki, wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z bramą, wykonanie trawnika i nasadzeń oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 30 kWp
z zastosowaniem pomp ciepła do potrzeb ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla obiektu noclegowni.
2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9,
2) Ekspertyza i projekt techniczny – załącznik nr 10,
3) Projekt techniczny (br. elektryczna) - załącznik nr 11,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (br. budowlana) - załącznik nr 12,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, instalacja centralnego ogrzewania) - załącznik nr 13,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacje elektryczne) - załącznik nr 14,
7) Przedmiar robót – naprawa pęknięć ścian budynku (br. budowlana).pdf - załącznik nr 15,
8) Przedmiar robót – naprawa pęknięć ścian budynku (br. budowlana).ath - załącznik nr 15a,
9) Przedmiar robót – naprawa pęknięć ścian budynku – zagospodarowanie terenu (br. budowlana).pdf - załącznik nr 16,
10) Przedmiar robót – naprawa pęknięć ścian budynku – zagospodarowanie terenu (br. budowlana).ath - załącznik nr 16a,
11) Przedmiar robót (br. elektryczna).pdf - załącznik nr 17
12) Przedmiar robót (br. elektryczna).ath - załącznik nr 17a.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ekspertyzy i projektów technicznych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.
3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2) Wykonawca w okresie realizacji robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
3) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
5) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące prace:
a) budowlane polegające na wykonaniu napraw, pracach wykończeniowych, nawierzchniowych i ogrodzeniowych,
b) elektryczne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) sanitarne polegające na wykonaniu instalacji sanitarnej.
6) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą prace związane z ogólnymi pracami budowlanymi, które przenikają się i uzupełniają z pracami elektrycznymi. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy, tak aby nie powodować komplikacji oraz błędów przy realizacji zadania. Ponadto przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
7) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy gen. Kazimierza Glabisza w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, klientów GOPS w Ostrowie Wlkp. w miejscu ich zamieszkania w IV kwartale 2024 roku
- "Gorzyce Wielkie - budowa drogi ul. Dębowa", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 20 kWp wraz z dostawą magazynu energii do Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży
- Remont Sali gimnastycznej oraz budynku Szkoły Podstawowej w Wygodzie
- "Rewitalizacja pn.: Świątynia sztuki - budynek dawnego kościoła ewangelickiego w Pogorzeli."
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
- Renowacja zabytkowych krzyży, kapliczek i cmentarza z I wojny światowej na terenie gminy Sosnówka
- WIW.DA.272.6B.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej - remont pomieszczenia autoklawów, sterylizatorni i zmywalni
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.