eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockTermomodernizacja wraz z wykonaniem instalacji c.o., c.w.u. i wymianą instalacji zimnej wody w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Tumska 20A w Płocku na działce o nr ew. 556/2



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z wykonaniem instalacji c.o., c.w.u. i wymianą instalacji zimnej wody w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Tumska 20A w Płocku na działce o nr ew. 556/2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610260915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgapinska@mzgm-plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69b37a71-0462-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja wraz z wykonaniem instalacji c.o., c.w.u. i wymianą instalacji zimnej wody w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Tumska 20A w Płocku na działce o nr ew. 556/2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b37a71-0462-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249927

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO 5/TI/G/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1038176,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i wymianą instalacji zimnej wody w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym położonym przy ul. Tumskiej 20A w Płocku, na działce o nr ewidencyjnym 556/2 oraz oddanie Zamawiającemu zrealizowanego zadania inwestycyjnego w stania nadającym się do bezpośredniej eksploatacji zgodnie z jego przeznaczeniem.
Budynek jest obiektem czynnym, znajduje się w nim 8 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 471,05 m2. Na czas wykonania remontu nie przewiduje się konieczności wysiedlenia lokali mieszkalnych.
Obiekt jest wykonany w technologii tradycyjnej o zwartej bryle, z drewnianymi stropami, kryty dachem dwuspadowym, z więźbą o konstrukcji drewnianej i pokryciem z blachy na rąbek stojący na pełnym deskowaniu. Posiada trzy kondygnacje naziemne, nieużytkowe poddasze i piwnicę. Budynek wyposażony jest w instalację wod - kan, elektryczną oraz indywidualną grzewczą na paliwo stałe (piece i kotły węglowe).
Zakres prac obejmuje:
a) Branża budowlana
1) Wykonanie izolacji fundamentów;
2) Wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia;
3) Wymiana okien na klatce schodowej oraz w piwnicach;
4) Wymiana drzwi wejściowych do obiektu oraz do korytarzy piwnicznych;
5) Wymiana pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem konstrukcji więźby oraz wykonaniem izolacji termicznej;
6) Wymiana orynnowania;
7) Naprawa kominów;
8) Remont klatki schodowej wraz z podwyższeniem balustrady do wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami;
9) Remont zadaszenia nad drzwiami wejściowymi oraz wykonanie nowego podestu przed wejściem;
10) Wykonanie nowej nawierzchni przed budynkiem;
11) Wykonanie wygrodzenia miejsca składowania odpadów;
12) Wykonanie adaptacji pomieszczenia piwnicznego na potrzeby węzła cieplnego.
b) Branża elektryczna
1) Wykonanie instalacji odgromowej;
2) Uporządkowanie okablowania na klatce schodowej
c) Branża sanitarna
1) Demontaż istniejących instalacji;
2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z montażem grzejników
Uwaga: ciepłomierze należy wyposażyć w nakładkę do współpracy z modułem sterująco -wykonawczym współpracującym z systemem przedpłatowym firmy AMPS.
3) Wykonanie nowej instalacji wodociągowej (zimnej i ciepłej wody) wraz z montażem wodomierzy.
Uwaga: wodomierze należy wyposażyć w nakładkę do współpracy z modułem sterująco -wykonawczym współpracującym z systemem przedpłatowym firmy AMPS z zaworem zdanie zamykanym.
4) Wykonanie wentylacji pomieszczeń mieszkalnych – kuchnie i łazienki.
5) Węzeł cieplny i przyłącze cieplne nie są objęte przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia:
Załącznik nr 5 - Projekt architektoniczno - budowlany „Termomodernizacja budynku wielorodzinnego wraz z remontem dachu i klatki schodowej oraz robotami towarzyszącymi”
Załącznik nr 6 - Projekt techniczny „Budowa wewnętrznej instalacji c.o. i cwu z przebudową instalacji z.w. oraz poprawą wentylacji pomieszczeń”
Załącznik nr 7 - Przedmiary robót;
Załącznik nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Załącznik nr 9 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wymagania i uwagi.
3.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3.2. Wykonawcę zobowiązuje się do organizowania cyklicznych (co najmniej jeden raz w tygodniu) spotkań upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
3.3. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić teren budowy oraz współpracować i wspólnie koordynować prace z dostawcą ciepła, tj. firmą „Fortum Power and Heat Polska” Sp. z o. o., 50-304 Wrocław, ul. Słonimskiego 1a - oddział w Płocku (kod pocztowy: 09-400) przy ul. Gradowskiego 3A, która w okresie realizacji przedmiotu zamówienia w ramach umowy przyłączeniowej wykonywać będzie budowę przyłącza i węzła c.o. w budynku, będącego przedmiotem zamówienia.
3.4. Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą:
− być tej samej wytrzymałości,
− być tej samej trwałości,
− być na tym samym poziomie estetyki urządzenia,
− być o tych samych lub lepszych parametrach technicznych jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej,
− być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
− spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż,
− posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Projektanta i Zamawiającego w przypadku zmiany materiałów występujących w projektach na inne, jednakże muszą one spełniać wszelkie wymagania i parametry techniczne określone w dokumentacji technicznej. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii, itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie Wykonawcy i na jego koszt jest wykonywane przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej z zachowaniem terminu umownego wykonania całości robót budowlanych objętych podpisaną umową.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych, w tym wykonania tymczasowych osłon i zabezpieczeń dojścia do budynku oraz wejść do poszczególnych lokali, zapewniając bezpieczeństwa osób w nich przebywających. W celu zapewnienia dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, jak też wywozu gruzu pochodzącego z rozbiórki Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia uzyskał, w zależności od potrzeb, stosowne zezwolenia na ruch pojazdów ciężarowych oraz innych obsługujących budowę w ulicach dojazdowych do nieruchomości będącej przedmiotem zamówienia. Zakazuje się składowania materiałów na działce innej niż działka o nr ew. 556/2
3.6. Wykonawca jest zobowiązany do dbania o bezpieczeństwo osób postronnych.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość monitorowania terenu budowy, rejestracji wizualnej, dźwiękowej i fotograficznej oraz umieszczania zarejestrowanych obrazów w Internecie.
3.8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 891000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2028727,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 891000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.R.B. MAXMAL Piotr Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741607383

7.3.3) Ulica: T. Chałubińskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 891000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-19 do 2023-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres gwarancji: 60 miesięcy
Wyjaśnienie do sekcji I - Zamawiający pkt 1.2.) Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock, województwo mazowieckie, Regon: 611016086

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.