eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawaPrzewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000655801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 57

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8645 22 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osiwata.bielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzpo.bielawa.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a00ddab3-27aa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039815/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowoz i odwóz wraz z zapewnieniem opieki dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Bielawa w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a00ddab3-27aa-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Oferty w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Miejskiego Zarządu Placówek Oświaty z siedzibą przy ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa;
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Placówek Oświaty w Bielawie, ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa: tel. 74 64 52 204, e-mail: iod@oswiata.bielawa.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym ze złożeniem oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną akt;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych ze złożoną przez Panią/Pana oferty;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania*.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych określonego w art. 16 rozporządzenia RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie z prawa żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZPO.SO.251.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie, ul. Waryńskiego 50 i ul. Ludowa 11.
1. Dowóz ok. 25 dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do szkół na terenie Gminy w roku szkolnym 2023/2024. Dowóz odbywał się będzie w 5 kursach dziennie w tym w 2 kursach w godzinach porannych tj. ok. 6:30-8:00 na trasie wynoszącej
ok. 30 km oraz w 3 kursach powrotnych w godzinach popołudniowych tj. ok. 12:30-15:00 na trasie wynoszącej ok. 40 km.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 70 km.
Trasy mogą różnić się w każdym dniu zależnie od planu zajęć dzieci dowożonych oraz ich liczby.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy,
a także należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium
w Bielawie, ul. Piastowska 18.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 4 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium w Bielawie, ul. Piastowska 18. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 4 km, tj.: Bielawa: ul. Dzierżoniowska 24 i 26, ul. Waryńskiego 19 - ul. Piastowska 18, w godzinach rannych tj. ok. 7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. w godzinach 14:00-15:00 na trasie liczącej ok. 6 km. tj.: Bielawa,
ul. Piastowska 18 – ul. Piastowska 19, ul. Dzierżoniowska 24 i 26. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 12 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Szkół Niepublicznych prowadzonych przez Fundację „Pokolorujmy Szarość” w Dobrocinie.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do/z Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy „Bajeczne Wzgórza” w Piławie Dolnej,
ul. Błotnista 12.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 10 km., tj.: Bielawa, os. Włókniarzy 19 - Piława Dolna, ul. Błotnista 12, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14:30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj. Piława Dolna ul. Błotnista 12, Bielawa: os. Włókniarzy 19. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 20 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę, ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 4 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do/ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 20 km., tj.: Bielawa: ul. K. K. Baczyńskiego,
ul. Pocztowa, ul. Grunwaldzka, ul. Brzeżna, SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14:30 na trasie liczącej
ok. 20 km. tj. SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, Bielawa: ul. Brzeżna, ul. Grunwaldzka,
ul. Pocztowa, ul. K. K. Baczyńskiego. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi
ok. 40 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193)
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 3 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do i z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Dzierżoniowie,
ul. Świdnicka 26. Dowóz będzie odbywał się w dwóch turach na trasie liczącej ok. 8 km,
tj.: Bielawa: os. XXV-lecia 31, ul. Wolności 102, ul. Techników 8, Dzierżoniów
ul. Świdnicka 26, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz ok 10:00 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 13:00 i ok. 15:00 na trasie liczącej ok. 9 km. tj.: Dzierżoniów
ul. Świdnicka 26, Bielawa: ul. Techników 8, ul. Wolności 102, os. XXV-lecia 31. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 34 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 16 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74
i 76. Dowóz odbywał się będzie na trasie liczącej ok. 10 km tj.: Bielawa - Plac Kościelny -
ul. Ludowa, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS), ul. gen. Grota Roweckiego przy pływalni AQUARIUS, ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto) - ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44) – ul. Wolności ( przystanek Bielawa BIELTEX I 47) - SOSW Dzierżoniów
ul. Nowowiejska 74 i 76, w godzinach rannych, tj. ok. 7:30 oraz powrót w dwóch turach
w godzinach popołudniowych tj.:
1) ok. 13:30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44), Plac Kościelny, oraz
2) ok. 15:20 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności (przystanek Bielawa BIELTEX I 47), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto),
os. XXV-lecia 1, ul. Grota Roweckiego - pływalnia AQUARIUS, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS).
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dziecka z niepełnosprawnością do i z Stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27,
57-100 Strzelin.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka z niepełnosprawnością z Bielawy
do i z placówki funkcjonującej w ramach Stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 40 km, tj.: Bielawa: ul. Wolności 54 – Mikoszów 27, w godzinach rannych tj. ok. 7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych
tj. ok. 15:00 na trasie liczącej ok. 40 km. tj.: Stowarzyszenie św. Celestyna, Mikoszów 27 – Bielawa, ul. Wolności 54. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 80 km.

2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem postępowania, tj.:
- posiada aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193) lub,
- posiada zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193)
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zadania będącego przedmiotem postępowania,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zleceń o takim samym lub podobnym charakterze.
Przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie rozumie się tego wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. co najmniej 1 usługę
w zakresie transportu drogowego osób o podobnym charakterze i wartości.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.