Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00320044/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000655801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 57
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8645 22 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oswiata.bielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzpo.bielawa.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a00ddab3-27aa-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a00ddab3-27aa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039815/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowoz i odwóz wraz z zapewnieniem opieki dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Bielawa w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZPO.SO.251.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 332802,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie, ul. Waryńskiego 50 i ul. Ludowa 11.1. Dowóz ok. 25 dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Bielawy do szkół na terenie Gminy w roku szkolnym 2023/2024. Dowóz odbywał się będzie w 5 kursach dziennie w tym w 2 kursach w godzinach porannych tj. ok. 6:30-8:00 na trasie wynoszącej
ok. 30 km oraz w 3 kursach powrotnych w godzinach popołudniowych tj. ok. 12:30-15:00 na trasie wynoszącej ok. 40 km.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 70 km.
Trasy mogą różnić się w każdym dniu zależnie od planu zajęć dzieci dowożonych oraz ich liczby.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy,
a także należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 100980 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxiliumw Bielawie, ul. Piastowska 18.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 4 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium w Bielawie, ul. Piastowska 18. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 4 km, tj.: Bielawa: ul. Dzierżoniowska 24 i 26, ul. Waryńskiego 19 - ul. Piastowska 18, w godzinach rannych tj. ok. 7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. w godzinach 14:00-15:00 na trasie liczącej ok. 6 km. tj.: Bielawa,
ul. Piastowska 18 – ul. Piastowska 19, ul. Dzierżoniowska 24 i 26. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 12 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 36736,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Szkół Niepublicznych prowadzonych przez Fundację „Pokolorujmy Szarość” w Dobrocinie.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do/z Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy „Bajeczne Wzgórza” w Piławie Dolnej,
ul. Błotnista 12.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 10 km., tj.: Bielawa, os. Włókniarzy 19 - Piława Dolna, ul. Błotnista 12, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14:30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj. Piława Dolna ul. Błotnista 12, Bielawa: os. Włókniarzy 19. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 20 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę, ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 14250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 4 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawydo/ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 20 km., tj.: Bielawa: ul. K. K. Baczyńskiego,
ul. Pocztowa, ul. Grunwaldzka, ul. Brzeżna, SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14:30 na trasie liczącej
ok. 20 km. tj. SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, Bielawa: ul. Brzeżna, ul. Grunwaldzka,
ul. Pocztowa, ul. K. K. Baczyńskiego. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi
ok. 40 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193)
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 29435,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 3 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do i z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Dzierżoniowie,
ul. Świdnicka 26. Dowóz będzie odbywał się w dwóch turach na trasie liczącej ok. 8 km,
tj.: Bielawa: os. XXV-lecia 31, ul. Wolności 102, ul. Techników 8, Dzierżoniów
ul. Świdnicka 26, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz ok 10:00 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 13:00 i ok. 15:00 na trasie liczącej ok. 9 km. tj.: Dzierżoniów
ul. Świdnicka 26, Bielawa: ul. Techników 8, ul. Wolności 102, os. XXV-lecia 31. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 34 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 14240 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci z niepełnosprawnościami do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz ok. 16 dzieci z niepełnosprawnościami z Bielawy
do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74
i 76. Dowóz odbywał się będzie na trasie liczącej ok. 10 km tj.: Bielawa - Plac Kościelny -
ul. Ludowa, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS), ul. gen. Grota Roweckiego przy pływalni AQUARIUS, ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto) - ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44) – ul. Wolności ( przystanek Bielawa BIELTEX I 47) - SOSW Dzierżoniów
ul. Nowowiejska 74 i 76, w godzinach rannych, tj. ok. 7:30 oraz powrót w dwóch turach
w godzinach popołudniowych tj.:
1) ok. 13:30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44), Plac Kościelny, oraz
2) ok. 15:20 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności (przystanek Bielawa BIELTEX I 47), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto),
os. XXV-lecia 1, ul. Grota Roweckiego - pływalnia AQUARIUS, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS).
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 93010,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dziecka z niepełnosprawnością do i z Stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27,57-100 Strzelin.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka z niepełnosprawnością z Bielawy
do i z placówki funkcjonującej w ramach Stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 40 km, tj.: Bielawa: ul. Wolności 54 – Mikoszów 27, w godzinach rannych tj. ok. 7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych
tj. ok. 15:00 na trasie liczącej ok. 40 km. tj.: Stowarzyszenie św. Celestyna, Mikoszów 27 – Bielawa, ul. Wolności 54. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 80 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 oraz z 2023 r. poz. 760, poz. 919, poz. 1123 i poz. 1193). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 57035 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102335,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109058,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102335,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Jar-Mag Magdalena Jarowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821968787
7.3.3) Ulica: Piskorzów 47c
7.3.4) Miejscowość: Piskorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 25-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY JarMag Magdalena Jarowska
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY JarMag Magdalena Jarowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102335,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36736,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36736,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prewozy Jar-Mag Magdalena Jarowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821968787
7.3.3) Ulica: Piskorzów 47c
7.3.4) Miejscowość: Piskorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY JarMag Magdalena Jarowska
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY JarMag Magdalena Jarowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36736,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób JURAND Jerzy Biernacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821104325
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Dobrocin
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB JURAND JERZY BIERNACKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB JURAND JERZY BIERNACKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29435,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29435,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29435,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy MARIUSZ Usługi Transportowe Katrzyna Maziarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821425259
7.3.3) Ulica: os. XXV-lecia
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29435,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93010,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106403 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93010,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Pasażerski Łukasz Jarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821963488
7.3.3) Ulica: 3-go maja
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93010,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57035 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64066,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57035 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKgrup Agnieszka Szmigiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821948715
7.3.3) Ulica: Słowiańska
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT PASAŻERSKI Łukasz Jarowski
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT PASAŻERSKI Łukasz Jarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57035 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Świadczenie usług pocztowych na terenie kraju i zagranicą dla Urzędu Miejskiego w Bielawie
- Modernizacja Żłobka Publicznego nr 3 w Bielawie w ramach zadania "Utworzenie 96 nowych miejsc opieki w Żłobku Publicznym nr 3 przy ul. Klonowej w Bielawie"
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.