Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzeska 97
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 632 24 85
1.5.8.) Numer faksu: 25 633 96 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posie@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-siedlce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6668d57-05fd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6668d57-05fd-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250892/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3024-7.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 609540,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej do wykonywania lekarskich sekcji (oględzin) zwłok, przewiezionych z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pozostałych prokuratur okręgu siedleckiego4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 239614,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej do wykonywania lekarskich sekcji (oględzin) zwłok, przewiezionych z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim i pozostałych prokuratur okręgu siedleckiego4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 159813,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej do wykonywania lekarskich sekcji (oględzin) zwłok, przewiezionych z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Garwolinie i pozostałych prokuratur okręgu siedleckiego4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 116316,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej do wykonywania lekarskich sekcji (oględzin) zwłok, przewiezionych z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Węgrowie i pozostałych prokuratur okręgu siedleckiego4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 101655,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej do wykonywania lekarskich sekcji (oględzin) zwłok, przewiezionych z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim i pozostałych prokuratur okręgu siedleckiego4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.5.5.) Wartość części: 84645,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym p.n.: „Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego”, złożone zostały oferty, z których w każdej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp przewiduje możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, lecz ustawodawca decyzję w tym zakresie pozostawił wyłącznie zamawiającemu. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakłada na zamawiającego obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, ani też nie umożliwia wykonawcy badania rzeczywistych możliwości finansowych zamawiającego. Pogląd taki jest ugruntowany w orzecznictwie (wyroki: z dnia 14 marca 2014 r., KIO 392/14, z dnia 5 listopada 2015 r. KIO 2300/15, z dnia 16 sierpnia 2016 r. KIO 1384/16, KIO 1401/16, KIO 1402/16, KIO 104/16 i KIO 1413/16). Ewentualne zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem zamawiającego.
Należy również podkreślić, że Zamawiający nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru oferty. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić Zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (Wyrok KIO z dnia 24 maja 2012r. KIO 964/12)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym p.n.: „Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego”, złożone zostały oferty, z których w każdej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp przewiduje możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, lecz ustawodawca decyzję w tym zakresie pozostawił wyłącznie zamawiającemu. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakłada na zamawiającego obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, ani też nie umożliwia wykonawcy badania rzeczywistych możliwości finansowych zamawiającego. Pogląd taki jest ugruntowany w orzecznictwie (wyroki: z dnia 14 marca 2014 r., KIO 392/14, z dnia 5 listopada 2015 r. KIO 2300/15, z dnia 16 sierpnia 2016 r. KIO 1384/16, KIO 1401/16, KIO 1402/16, KIO 104/16 i KIO 1413/16). Ewentualne zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem zamawiającego.
Należy również podkreślić, że Zamawiający nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru oferty. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić Zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (Wyrok KIO z dnia 24 maja 2012r. KIO 964/12)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym p.n.: „Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego”, złożone zostały oferty, z których w każdej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp przewiduje możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, lecz ustawodawca decyzję w tym zakresie pozostawił wyłącznie zamawiającemu. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakłada na zamawiającego obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, ani też nie umożliwia wykonawcy badania rzeczywistych możliwości finansowych zamawiającego. Pogląd taki jest ugruntowany w orzecznictwie (wyroki: z dnia 14 marca 2014 r., KIO 392/14, z dnia 5 listopada 2015 r. KIO 2300/15, z dnia 16 sierpnia 2016 r. KIO 1384/16, KIO 1401/16, KIO 1402/16, KIO 104/16 i KIO 1413/16). Ewentualne zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem zamawiającego.
Należy również podkreślić, że Zamawiający nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru oferty. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić Zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (Wyrok KIO z dnia 24 maja 2012r. KIO 964/12)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym p.n.: „Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego”, złożone zostały oferty, z których w każdej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp przewiduje możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, lecz ustawodawca decyzję w tym zakresie pozostawił wyłącznie zamawiającemu. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakłada na zamawiającego obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, ani też nie umożliwia wykonawcy badania rzeczywistych możliwości finansowych zamawiającego. Pogląd taki jest ugruntowany w orzecznictwie (wyroki: z dnia 14 marca 2014 r., KIO 392/14, z dnia 5 listopada 2015 r. KIO 2300/15, z dnia 16 sierpnia 2016 r. KIO 1384/16, KIO 1401/16, KIO 1402/16, KIO 104/16 i KIO 1413/16). Ewentualne zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem zamawiającego.
Należy również podkreślić, że Zamawiający nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru oferty. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić Zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (Wyrok KIO z dnia 24 maja 2012r. KIO 964/12)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym p.n.: „Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego”, złożone zostały oferty, z których w każdej części cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp przewiduje możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, lecz ustawodawca decyzję w tym zakresie pozostawił wyłącznie zamawiającemu. Przepis art. 255 pkt 3 ustawy Pzp nie nakłada na zamawiającego obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, ani też nie umożliwia wykonawcy badania rzeczywistych możliwości finansowych zamawiającego. Pogląd taki jest ugruntowany w orzecznictwie (wyroki: z dnia 14 marca 2014 r., KIO 392/14, z dnia 5 listopada 2015 r. KIO 2300/15, z dnia 16 sierpnia 2016 r. KIO 1384/16, KIO 1401/16, KIO 1402/16, KIO 104/16 i KIO 1413/16). Ewentualne zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem zamawiającego.
Należy również podkreślić, że Zamawiający nie ma obowiązku zwiększania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie konkretnego zadania, tak aby obowiązkowo dokonać wyboru oferty. Możliwość zwiększenia budżetu warunkowana jest wieloma czynnikami, a wykonawca nie ma prawnych możliwości domagać się zwiększenia budżetu, ponieważ takie zachowanie w pewnych przypadkach mogłoby narazić Zamawiającego na zarzuty niegospodarnego zarządzania środkami publicznymi (Wyrok KIO z dnia 24 maja 2012r. KIO 964/12)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- Świadczenie usług pogrzebowych obejmujących pochówek osób, w szczególności: bezdomnych, nieznanych, samotnych, dzieci martwo urodzonych i szczątków ludzkich - cz. II
- "Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy."
więcej: Dodatkowe usługi szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.