Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228607/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie korytarzy w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Chopina w Oleśnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie korytarzy w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Chopina w Oleśnicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1587e6-f94d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045525/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Malowanie korytarzy w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Chopina w Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.481.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
Malowaniu korytarzy w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Chopina w Oleśnicy.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV:
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty malarskie –malowanie korytarzy- w Szkole Podstawowej nr 7 przy ul. Chopina w Oleśnicy.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA ROBÓT MALARSKICH - Zalecenia ogólne:
• Przy wykonywaniu robót malarskich wewnątrz budynków nie powinna występować zbyt
wysoka temperatura pow. 30 o C oraz przeciągi.
• Do nakładania powłoki malarskiej najkorzystniejsze są temperatury 12÷18 oC.
• Podczas malowania wewnątrz pomieszczeń okna powinny być zamknięte, a nawietrzanie
malowanych powierzchni ciepłym powietrzem od urządzeń grzewczych lub od przewodów wentylacyjnych jest niedopuszczalne.
• W temperaturze poniżej +5 o C nie należy wykonywać robót malarskich. Zbyt niska
temperatura podłoża może spowodować spękanie powłoki.
• Powierzchnie podłoży przewidzianych do malowania powinny być gładkie, równe, wszelkie występy od lica powierzchni należy skuć, usunąć lub zeszlifować.
• Podłoża powinny być dostatecznie mocne, niepylące, niekruszące się, bez widocznych rys, spękań i rozwarstwień, czyste i suche.
• Wilgotność powierzchni tynkowanych przewidzianych pod malowanie farbami emulsyjnymi powinna być nie większa niż 4% masy, a farbami syntetycznymi nie większa niż
3% masy.
• Przed malowaniem podłoże należy zagruntować odpowiednio do zastosowanej farby.
• Wewnątrz budynków pierwsze malowanie ścian i sufitów można wykonywać po
całkowitym zakończeniu robót poprzedzających.
• Drugie malowanie należy wykonać po całkowitym wyschnięciu powłok pierwszej warstwy.
• Pomieszczenia po wymalowaniu należy wietrzyć 1-2 dni.
• Przy malowaniu i lakierowaniu sprawdzić, czy są wymagane środki ochrony skóry dróg oddechowych.
a) Zakres robót przygotowawczych
• Po wymianie i naprawie tynków wew. powierzchnie należy przetrzeć w celu usunięcia grudek zaprawy, zachlapań i innych drobnych defektów. Po przetarciu należy powierzchnię odkurzyć, drobne uszkodzenia wypełnić.
b) Zakres robót zasadniczych
• Podłoże należy zagruntować zgodnie z instrukcją producenta farby. Po ok. 2 godzinach nakładać 1 warstwę farby, a po wyschnięciu nakładać 2 warstwę. Gruntować podłoże nanosząc farbę pędzlem, pozostałe warstwy nanosić wałkiem.
c) Kontrola, badania oraz odbiór wyrobów i robót malarskich
Badania w czasie wykonywania robót malarskich obejmują:
• Sprawdzanie podłoży: tynki powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-58/B10100.
powierzchnia tynków powinna być pozbawiona zanieczyszczeń mechanicznych (kurz, zabrudzenia) i chemicznych (wykwity składników zaprawy) oraz osypujących się ziaren piasku.
• Sprawdzanie podkładów: zagruntowana powierzchnia powinna być utrwalona i odpowiadać
próbie na wsiąkliwość wg normy PN-69/B-10280 oraz nie powinna wykazywać prześwitów i miejsc nie pokrytych podkładem. Na powierzchni zagruntowanej nie powinny być widoczne pęknięcia lub rysy skurczowe tynku.
• Sprawdzanie powłok:
-Powłoki powinny być równomierne, bez prześwitów, pokrywać podłoże lub podkład, nie wykazywać odprysków, spękań, nieprzylegania i łuszczenia się oraz smug, plam i śladów pędzla; dopuszcza się chropowatość powłoki odpowiadającą rodzajowi faktury pokrywanej powierzchni
-Barwa powłok powinna być zgodna z wzorcem uzgodnionym między Wykonawcą a Inspektorem Nadzoru oraz powinna być jednolita oraz spójna z pozostałą odnowioną częścią budynku bez uwydatniających się poprawek lub połączeń o różnym odcieniu i natężeniu.
-Nie dopuszcza się widocznych wgłębień lub plam w miejscach napraw tynku
-Badania powłok malarskich należy przeprowadzać nie wcześniej niż po 7 dniach.
-Powłoki powinny mieć jednolity połysk a powłoki matowe powinny być jednolicie matowe lub półmatowe.
-Wszystkie powłoki z farb nawierzchniowych powinny wytrzymywać próbę na wycieranie, zarysowanie, zmywanie, przyczepność.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE UŻYTYCH MATERIAŁÓW
a) Do wykonania malatur pomieszczeń piwnic należy użyć farb krzemianowych bazujących na krzemianie potasowym, inaczej nazywanym szkłem wodnym. Farby takie charakteryzują się wysoką odpornością na niekorzystne warunki, np. dużą wilgoć, niskie temperatury i gwałtowne zmiany ciśnienia. Rodzaj użytego materiału należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
b) Do wykonania malatur w pozostałe części szkoły, należy stosować farby zmywalne lateksowe do wnętrz. Użyta farba lateksowa powinna charakteryzować się:
• wysokim stopniem odporności na szorowanie na mokro,
• zwartą i łatwą w aplikacji strukturą uodpornioną na powstawanie mikropęknięć w ramach finalnie uzyskiwanej powłoki,
• bezpieczną recepturą pozbawioną organicznych rozpuszczalników,
• wieloletnią stabilnością kolorystyczną.
c) Do uzupełnienia i przygotowania powierzchni pod malowanie na poziomie piwnic należy użyć szpachlówek renowacyjnych.
d) Do wykonania malatur stolarki budowlane oraz elementów balustrad i krat należy użyć ekologiczną, wodorozcieńczalną farbę akrylową z atestem PZH - do stosowania w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Oferta Firmy Enexty Sp. z o.o. ul. Św. Mikołaja 30-31,1C, 58-128 Wrocław została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2) lit. c). dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej tj. P.H.U Magnum Agnieszka Ciupa, ul. Rynkowa 12, 08-100 Siedlce. Jednak ta firma uchyliła się od podpisania umowy w związku z tym korzystając z art. 263 Zamawiający dokonał ponownego badania i oceny ofert. Do najkorzystniejszego wykonawcy tj. Petro Firma Ogólnobudowlana Piotr Kozłowski, Osłowice 43, 56-209 Jemielno zostało wysłane wezwanie o podmiotowe środki dowodowe oraz wezwanie o wyrażenie zgody na wybór oferty po terminie związania ofertą. W wyznaczonym terminie ww. wykonawca nie wyraził zgody na wybór jego oferty po terminie związania z ofertą. Kolejna oferta w rankingu ofert tj. Stelpi Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 29, 56-120 Brzeg Dolny przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający na realizację tego zamówienia posiada 200 000,00 zł natomiast zaoferowana cena Firmy Stelpi sp. z o.o. to 225 172,87 zł. Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postanowiono jak na wstępie. Wobec powyższego uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.