Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231134/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00311038/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie im. Andrzeja Wawrzyniaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Solec 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-403
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 629 92 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumazji.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumazji.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40234842-f94f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40234842-f94f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I przedmiotu zamówienia – Komputer AIO (27 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę i wniesienie (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie odnawiany), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, atesty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 114146,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II przedmiotu zamówienia – Laptop (8 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę i wniesienie (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie odnawiany), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, atesty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 25528,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III przedmiotu zamówienia – Komputery stacjonarne (2 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę i wniesienie (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie odnawiany), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, atesty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 8699,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV przedmiotu zamówienia – Monitory (3 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę i wniesienie (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie odnawiany), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, atesty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 5609,76 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V przedmiotu zamówienia – Drukarki (2 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5E do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę i wniesienie (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie odnawiany), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, atesty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI przedmiotu zamówienia – Sprzęt różny (skaner - 1 szt., kamera konferencyjna - 1 szt., dysk SSD - 5 szt., pamięć RAM - 5 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5F do SWZ.Wykonawca zapewni bezpłatną dostawę i wniesienie (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka, ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie odnawiany), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie zamówienia, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
Zamawiający wymaga, aby sprzęt, akcesoria i oprogramowanie dostarczony w ramach realizacji zamówienia posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
Do sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania muszą być dostarczone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcje, gwarancje, certyfikaty, atesty, jeśli zapewnia je producent urządzenia i/lub wymagane są prawem polskim lub Unii Europejskiej.
Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237100-0 - Części komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237240-3 - Kamera internetowa
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88006,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95113,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88006,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370426330
7.3.3) Ulica: Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88006,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41446,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370426330
7.3.3) Ulica: Parkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa sprzętu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.