Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304438/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont świetlików nad małą sceną w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu – wymiana świetlików, klap dymowych oraz centrali wentylacyjnej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530556075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14a
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ncpp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ncpp.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont świetlików nad małą sceną w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu – wymiana świetlików, klap dymowych oraz centrali wentylacyjnej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1be3322-03bf-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087184/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont świetlików nad Małą Sceną w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD.381.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Remoncie świetlików nad małą sceną w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu – wymiana świetlików, klap dymowych oraz centrali wentylacyjnej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach złożonej oferty obejmuje również zapewnienie nadzoru Kierownika budowy nad robotami budowlanymi oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i zabudowane materiały i urządzenia, na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym, minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego robót. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Zasady udzielenia gwarancji opisane są w § 12 wzoru umowy.
5. Zapisy dotyczące równoważności rozwiązań opisano w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.05.2024 r. do godziny 10.00 nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.