eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoDostawa wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25



Ogłoszenie z dnia 2022-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 3

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 537 32 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mbpleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbpleszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/628876

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858a34bf-f789-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095379/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie przy pl. Metziga 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230147/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG-262/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 532541,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie użytkowanego i nieregenerowanego uprzednio sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 12 do SWZ). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport, rozładunek sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje także montaż dostarczonych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

48820000-2 - Serwery

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 219228,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie użytkowanego i nieregenerowanego uprzednio skanera do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 12 do SWZ). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport, rozładunek sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje także ewentualny montaż dostarczonego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 128455,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie użytkowanego wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (Dostawa mebli tapicerowanych). 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 13 do SWZ). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport, rozładunek sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje także ewentualny montaż dostarczonego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 102595,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie użytkowanego wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (Dostawa stołów i stołków). 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 13 do SWZ). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport, rozładunek sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje także ewentualny montaż dostarczonego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113500-2 - Stołki

4.5.5.) Wartość części: 43185,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie użytkowanego wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (Dostawa mebli gamingowych). 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 13 do SWZ). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport, rozładunek sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje także ewentualny montaż dostarczonego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39121100-7 - Biurka

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 6567,90 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nie użytkowanego wyposażenia do nowej siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Grochowiaka w Lesznie przy pl. Jana Metziga 25, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ (Dostawa krzeseł). 2. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 13 do SWZ). 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport, rozładunek sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje także ewentualny montaż dostarczonego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39153000-9 - Meble konferencyjne

4.5.5.) Wartość części: 32510,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266015,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266015,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266015,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FGJ. DG Falkowski Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242497633

7.3.3) Ulica: św. Wincentego 122/114

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-291

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266015,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157999,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157999,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digital-Center Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773155808

7.3.3) Ulica: ul. Krzemowa 1 Złotniki

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157999,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla unieważnienia Części 3 przedmiotu zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Części 3 przedmiotu zamówienia wpłynęły dwie oferty. Oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok została na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odrzucona. Oferta Wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, złożona na Część 3 przedmiotu zamówienia, przewyższa kwoty przeznaczone na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143602,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143602,50 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE dla unieważnienia Części 4 przedmiotu zamówienia
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla unieważnienia Części 4 przedmiotu zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Części 4 przedmiotu zamówienia wpłynęły dwie oferty:
Oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Sp. z o.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok została na podstawie art. 266 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odrzucona. Oferta Wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, złożona na Część 4 przedmiotu zamówienia, przewyższa kwoty przeznaczone na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139143,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139143,75 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla unieważnienia Części 5 przedmiotu zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Części 5 przedmiotu zamówienia wpłynęła jedna oferta:
Oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, złożona na Część 5 przedmiotu zamówienia, przewyższa kwoty przeznaczone na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty o ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21217,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21217,50 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla unieważnienia Części 6 przedmiotu zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Części 6 przedmiotu zamówienia wpłynęła jedna oferta:
Oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, złożona na Część 6 przedmiotu zamówienia, przewyższa kwoty przeznaczone na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43665,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43665,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.