Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334125/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2022/BZP 00007248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00073726/01 - Wynik z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU:
Zadanie 1. – Remont mola „Zielony Mostek”
Zadanie 2. – Remont konstrukcji mola – pirsu spacerowego w Porcie Puck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miasto.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU:
Zadanie 1. – Remont mola „Zielony Mostek”
Zadanie 2. – Remont konstrukcji mola – pirsu spacerowego w Porcie Puck
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8c7e16-5f2d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002281/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU: Zadanie 1 i Zadanie 2.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a8c7e16-5f2d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/puck poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Ofertę, a także
oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
https://platformazakupowa.pl/puck, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/puck określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem
przedmiotowego postępowania: RGKiM.271.23.2021.WJ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGKiM.271.23.2021.WJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU:
Zadanie 1. MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU – Remont mola „Zielony Mostek” w Pucku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na terenie działek nr 202/5, 206 i 179/1, obręb 0021, jednostka ewidencyjna 221103_1 Miasto Puck.
Zadanie 1: obejmuje m.in.: wymianę istniejącej podkonstrukcji mola, desek pomostowych, hydroizolacji, balustrad, schodów drewnianych oraz murowanych od strony południowej, oświetlenia oraz małej architektury (ławek i pojemników gromadzenia odpadów), wymianę zasilania oświetlenia zewnętrznego – wymianę i zabezpieczenie okablowania; demontaż i wymianę w ramach remontu słupów oświetleniowych; demontaż istniejących opraw i renowację – szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w: dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót dla Zadania 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zgodnie z zapisami w ustawie Pzp art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU:
Zadanie 2. MODERNIZACJA MOLA SPACEROWEGO W PUCKU – Remont konstrukcji mola – pirsu spacerowego w Porcie Puck, na terenie działki nr 240, obręb 0021, jednostka ewidencyjna 221103_1 Miasto Puck oraz na obszarze morskich wód wewnętrznych
Zadanie 2: obejmuje m.in.: remont konstrukcji mola na długości ~180m mierząc od strony odwodnej w kierunku brzegu wraz z odcinkiem poprzecznym; remont obejmuje wymianę drewnianego pokładu pirsu na poziomie około +1,90m n.p.m. wraz z towarzyszącymi barierkami i schodami, ponadto remont żelbetowej konstrukcji nośnej tj. belek, rygli i pali, odtworzenie wyłamanego żelbetowego pala sekcji VI – szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w: dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót
dla Zadania 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane zgodnie z zapisami w ustawie Pzp w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawca spełni warunek, jeżeli w złożonych na wezwanie dokumentach wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe:
a) Zadanie 1: w kwocie co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych)
b) Zadanie 2: w kwocie co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych)
2) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
Zadanie 1: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty
te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na wykonywaniu konstrukcji drewnianych lub drewnopodobnych, instalacji oświetleniowych i elementów małej architektury, o wartości nie mniejszej niż: 1 000 000,00 zł brutto każde;
Zadanie 2: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty
te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na wykonywaniu konstrukcji drewnianych lub drewnopodobnych, remoncie/budowie/przebudowie/rozbudowie obiektów hydrotechnicznych,
o wartości nie mniejszej niż: 1 400 000,00 zł brutto każde;
b) dysponował będzie w okresie realizacji zamówienia zespołem osób niezbędnych
do wykonania zadania: w zakresie kierowania robotami, tj.:
Zadanie 1:
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, minimum w ograniczonym zakresie;
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum w ograniczonym zakresie;
Zadanie 2:
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, minimum w ograniczonym zakresie;
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum w ograniczonym zakresie
• jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej minimum w ograniczonym zakresie;
Dopuszczalne jest łączenie funkcji kierowników robót, o których mowa powyżej przez jedną osobę, jeśli ta osoba posiada wymagane uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. Wyszczególnione roboty mogą być wykonane w ramach jednego lub kilku zadań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium:1) Zadanie 1: 25 000,00 zł
2) Zadanie 2: 34 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zamieszczono w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w § 7 Wynagrodzenie i zapłata wynagrodzenia .7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegółowo określone w w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w § 15 – Dopuszczalne przypadkizmian postanowień zawartej umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa -Urząd Miasta Puck
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.