Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268630/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup piasku i kruszyw wraz z transportem na roboty budowlane w roku 2022 do ZGKiM Ślęża z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930210654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 7
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713342362
1.5.8.) Numer faksu: 713341580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimsobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zgkimsobotka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup piasku i kruszyw wraz z transportem na roboty budowlane w roku 2022 do ZGKiM Ślęża z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbe5eedf-460a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008896/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup piasku i kruszyw wraz z transportem na roboty budowlane w roku 2022 do ZGKiM Ślęża z podziałem na cześci.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DF28.281.2021.4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 442507,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa piasku kopanego o granulacji 0-2 mm inwestycjaZgodny z normą PN EN 13242: 2010
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 114400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mieszanka granitowa:a) Mieszanka granitowa o granulacji 0-10 mm
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
Współczynnik płaskości FI 20
Współczynnik kształtu SI 20
b) Mieszanka granitowa o granulacji 0-31,5 mm
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
Współczynnik płaskości FI 20
Współczynnik kształtu SI 20
Zawartość pyłu f 7
Uziarnienie kruszywa GA 85
c) Mieszanka granitowa o granulacji 0-63 mm
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
Współczynnik płaskości FI 20
Współczynnik kształtu SI 20
Zawartość pyłu f 7
Uziarnienie kruszywa GA 85
2. Tłuczeń granitowy o granulacji 31,5-63 mm
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
3. Kliniec granitowy o granulacji 8-31 mm
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
4. Żwir płukany:
a) Żwir płukany o granulacji 8-16
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
Współczynnik płaskości FI 20
Współczynnik kształtu SI 20
Uziarnienie Gc 85/15
Nasiąkliwość WA242
Mrozoodporność F1
b) Żwir płukany o granulacji 16-32
zgodny z normą PN EN 13242: 2010
Współczynnik płaskości FI 20
Współczynnik kształtu SI 20
Uziarnienie Gc 85/15
Nasiąkliwość WA242
Mrozoodporność F1
Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały posiadały deklaracje właściwości użytkowych.
Dostawa w/w materiałów do siedziby zakładu ul. Czysta 7 lub na teren budowy w obrębie Gminy Sobótka.
Szczegółowy wykaz ilościowy zgodnie z tabelką zawartą w formularzu ofertowym oraz SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku zmiany bieżących potrzeb, podyktowanych warunkami ekonomicznymi, technologicznymi lub organizacyjnymi.
Przedmiot dostawy musi być I gatunku posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami.
Wszelkie koszty, dojazdu, dostawy i rozładunku pokrywa Wykonawca.
Każda dostawa partii dostaw piasku/kruszywa uzależniona jest od aktualnego zapotrzebowania zamawiającego i musi być z nim uzgodniona, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówienia.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie zamówieniami a miejscem odbioru będzie teren inwestycji Gmina Sobótka lub teren zakładu ul. Czysta 7 Sobótka w godz. 700-1500
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 328107,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158522,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dominik Handel Hurtowy Napojami z siedzibą w Czerńczycach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9130007293
7.3.3) Ulica: Lotnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Czerńczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ DOMINIK HANDEL HURTOWY NAPOJAMI
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ DOMINIK HANDEL HURTOWY NAPOJAMI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301497,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301497,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301497,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dominik Handel Hurtowy Napojami z siedzibą w Czerńczycach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9130007293
7.3.3) Ulica: Lotnicza 10
7.3.4) Miejscowość: Czerńczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ DOMINIK HANDEL HURTOWY NAPOJAMI
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ DOMINIK HANDEL HURTOWY NAPOJAMI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301497,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszyw na drogi leśne, składy drewna oraz szlaki zrywkowe
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- "Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec w roku szkolnym 2025/2026"
- ,,Dostawa kruszyw na potrzeby bieżącego utrzymania dróg w Gminie Bulkowo"
- "Usługa przewozowa dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Poniec do szkół specjalnych wraz z opieką podczas dowozu i odwozu" w roku szkolnym 2025/2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.