Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252838/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Nieledwi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZESZCZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 194
1.5.2.) Miejscowość: Trzeszczany Pierwsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-554
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6575059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzeszczany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-594a334c-061c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Nieledwi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594a334c-061c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPK.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1148686,03
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie między innymi:
- przebudowa i nadbudowa dachu budynku
- wymiana instalacji elektrycznej, oświetleniowej i odgromowej budynku
- oczyszczenia i mycie elewacji budynku
- gruntowania i malowanie elewacji
- rozbiórki opaski z płyt chodnikowych
- rozbiórki sceny i ścian działowych sali widowiskowej
- rozbiórki podłogi na legarach w sali widowiskowej
- demontażu ścian działowych i sceny sali widowiskowej
- rozbiórki podłogi na legarach sali widowiskowej
- wykonania podłogi na gruncie
- budowy sceny sali widowiskowej
- budowy ścian działowych sali widowiskowej
- przebudowy sanitariatu na parterze
- rozbiórki drewnianych ścianek
- wymiany podłóg
- wymiany części grzejników
- montażu dodatkowego grzejnika
- oczyszczeniu i malowanie balustrady kl. schodowej
- demontażu boazerii na klatce schodowej
- malowaniu ścian i sufitów pomieszczeń po uprzednim przygotowaniu podłoża - wykonanie lamperii w kolorze ściany
- wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej
- demontażu boazerii i sufitu drewnianego
- wymiany stolarki drzwiowej
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz dokumentacja wykonawcza. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1349000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1946740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1349000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ROLBUD ANDRZEJ KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191220621
7.3.3) Ulica: Kolejowa 12c
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Rolbud Andrzej Kowalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Rolbud Andrzej Kowalczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i kulturalnej w m. Sieciechów - etap II.
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.