Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00199354/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00222469/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń biurowych i korytarza w BMWP KGP, przeprowadzanego
w ramach projektu: „ Modernizacja platformy sprzętowej centralnych systemów
informatycznych (SIS,VIS) – 2 etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pomieszczeń biurowych i korytarza w BMWP KGP, przeprowadzanegow ramach projektu: „ Modernizacja platformy sprzętowej centralnych systemów
informatycznych (SIS,VIS) – 2 etap”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b637654a-e63d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119640/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zamówienie na "Wykonanie robót budowlanych - Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy w obiektach KGP w W-wie ", udzielane w ramach odrębnych postępowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja platformy sprzętowej centralnych systemów informatycznych SIS, VIS - 2 etap”, projekt nr PL/2020/OV/00932.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 89/Cir/22/EZ/FBW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1132440,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania pn.:
„ Remont pomieszczeń biurowych i korytarza w BMWP KGP, przeprowadzanego w ramach projektu : „ Modernizacja platformy sprzętowej centralnych systemów informatycznych (SIS, VIS) – 2 etap”, z zapewnieniem kierownika budowy.
2. Na realizację przedmiotu umowy składają się:
1) wielobranżowe roboty budowlane oraz odbiory:
- wykonanie robót demontażowych (wraz z usunięciem elementów rozbiórki z terenu
budowy) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia;
- wykonanie wielobranżowych robót budowlano – montażowych, zgodnie z opracowaną
i zatwierdzoną dokumentacją i decyzją o pozwoleniu na budowę;
- zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego w następstwie prawidłowo
wykonanego zakresu rzeczowego;
- przekazanie Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji powykonawczej wraz
z uzupełnionym oryginałem dziennika budowy;
- przekazanie Zamawiającemu gwarancji, wypełnionej zgodnie z zapisami umowy;
- przekazanie Zamawiającemu zestawienia środków trwałych wraz z ich wyceną;
- końcowe przekazanie Zmawiającemu wykonanego przedmiotu umowy na podstawie
protokołu odbioru końcowego dla zadania pn.: „Remont pomieszczeń biurowych i korytarza
w BMWP KGP, przeprowadzanego w ramach projektu : „ Modernizacja platformy
sprzętowej centralnych systemów informatycznych (SIS, VIS) – 2 etap” podpisanego bez
uwag przez upoważnionych przedstawicieli Stron.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1194500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1392901,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1392901,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB PROBUD 1 TADEUSZ PAWŁOWSKI, Dawidy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220054644
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132440,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji
- Remont dachu na budynku Uniwersytetu Warszawskiego przy AL. Niepodległości 22 w Warszawie
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Ptasi Punkt Przyjęć na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa mikroskopu odwróconego z wyposażeniem do obserwacji w kontraście fazowym oraz epi-fluorescencji, wraz z systemem obrazowania cyfrowego
- Świadczenie usług doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich dla Centrum Transferu Technologii SGGW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa fragmentu III piętra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Budowa kompleksu pomieszczeń bezpiecznych
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Woli Kalinowskiej, gmina Sułoszowa etap II - wymiana pokrycia dachowego na budynkach oczyszczalni
- Przebudowa pomieszczeń kuchni w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz społecznej w Ogrodzieńcu
- Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.