Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212512/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego dla SGGW na okres 18 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225931388
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sggw.edu.pl/zamowienie-publiczne/sukcesywna-dostawa-papieru-do-drukarek-kserokopiarek-i-faksow-oraz-papieru-fotograficznego-dla-sggw-na-okres-18-miesiecy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego dla SGGW na okres 18 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-425e6ccc-ee0e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021234/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Sukcesywne dostawy papieru do drukarek , kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 562313,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie części zamówienia: zadanie I.Sukcesywna dostawa papieru ksero
CPV 30197642-8
Krótki opis części zamówienia:
Sukcesywna dostawa papieru ksero.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Dział Transportu i Zaopatrzenia ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa budynek nr 15 parter.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 562935,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie części zamówienia: zadanie II.Sukcesywna dostawa papieru typu: samokopiujący, faksowy, fotograficzny, pakowy, brystol, z perforacją boczną, ksero kolor
CPV 30197642-8
Krótki opis części zamówienia:
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz papieru fotograficznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562313,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562313,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562313,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Biuro M. Kiciński i Wspólnicy Sp.Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261011011
7.3.3) Ulica: Łopuszańska 34/414
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO BIURO MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EKO BIURO MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691644,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia zadanie II z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty w zakresie przedmiotowego zadania
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.