Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286630/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w 2022 r., w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w 2022 r., w podziale na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a587998f-4e9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wywóz nieczystości płynnych (szambo) na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.252.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Usługa wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na zgłoszenie Zamawiającego w nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie Zarządu Lokali Miejskich, a administrowanym przez RON „Południe”. Wykaz adresowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Szacunkowa ilość wywożonych nieczystości płynnych na zgłoszenie Zamawiającego w okresie trwania umowy wynosi: 12 368,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 7 980,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 4 388,00 m3
Gruntowne czyszczenie dołów kloacznych wraz z wywozem nieczystości na zgłoszenie zamawiającego. Zamawiający przewiduje czyszczenie dołów kloacznych na zgłoszenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy w ilości: 100,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 80,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 20,00 m3
Ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej pomiędzy budynkiem a studzienką na zgłoszenie zamawiającego. Zamawiający przewiduje czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na zgłoszenie Zamawiającego w ilości: 140,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 80,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 60,00 m3
Usługi ciśnieniowego czyszczenia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej winny być sklasyfikowane w PKWIU 37.00.11.0 – Usługi w zakresie gromadzenia, odprowadzania i oczyszczania ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 392721,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Usługa wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na zgłoszenie Zamawiającego w nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie Zarządu Lokali Miejskich, a administrowanym przez RON „Zachód”, „Centrum”, „Wschód”. Wykaz adresowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Szacunkowa ilość wywożonych nieczystości płynnych na zgłoszenie Zamawiającego w okresie trwania umowy wynosi: 4 377,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 3 200,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 1 177,00 m3
Gruntowne czyszczenie dołów kloacznych wraz z wywozem nieczystości na zgłoszenie zamawiającego. Zamawiający przewiduje czyszczenie dołów kloacznych na zgłoszenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy w ilości: 60,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 40,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 20,00 m3
Ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej pomiędzy budynkiem a studzienką na zgłoszenie zamawiającego. Zamawiający przewiduje czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na zgłoszenie Zamawiającego w ilości: 540,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 450,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 90,00 m3
Usługi ciśnieniowego czyszczenia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej winny być sklasyfikowane w PKWIU 37.00.11.0 – Usługi w zakresie gromadzenia, odprowadzania i oczyszczania ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 143402,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Usługa wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na zgłoszenie Zamawiającego w nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie Zarządu Lokali Miejskich, a administrowanym przez RON „Północ”. Wykaz adresowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Szacunkowa ilość wywożonych nieczystości płynnych na zgłoszenie Zamawiającego w okresie trwania umowy wynosi: 10 854,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 10 450,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 404,00 m3
Gruntowne czyszczenie dołów kloacznych wraz z wywozem nieczystości na zgłoszenie zamawiającego. Zamawiający przewiduje czyszczenie dołów kloacznych na zgłoszenie Zamawiającego w trakcie trwania umowy w ilości: 135,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 120,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 15,00 m3
Ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej pomiędzy budynkiem a studzienką na zgłoszenie zamawiającego. Zamawiający przewiduje czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej na zgłoszenie Zamawiającego w ilości: 300,00 m3, w tym:
nieruchomości gminne i Skarbu Państwa: 250,00 m3
nieruchomości prywatne i współwłasne: 50,00 m3
Usługi ciśnieniowego czyszczenia zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej winny być sklasyfikowane w PKWIU 37.00.11.0 – Usługi w zakresie gromadzenia, odprowadzania i oczyszczania ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 348544,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433594,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433594,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433594,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWDAM Ewelina Jaworek Helenów 1, 95-035 Ozorków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321938966
7.3.4) Miejscowość: Helenów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433594,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest fakt, że cena najkorzystniejszej oferty w części nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384024,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384024,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384024,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Asenizacyjne Jerzy Winiarz ul. Pabianka 15, 91-219 Łódź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471108753
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384024,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO
- 2025 Przedłużenie licencji subskrypcji i wsparcia urządzeń Palo Alto dla WSRM w Łodzi
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- Wynajem toalet przenośnych wraz z usługą serwisową na kąpieliskach miejskich
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz eksploatacja pojemników na obiektach MOSiR w Radomiu 2025/2026
- "Usługa odbioru nieczystości płynnych ze zbiornika bezodpływowego (szamba) wraz z wywozem do stacji zlewnej z Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka - Jakuszyce 8"
- BZP.271.17.2025 Uporządkowanie terenów wzdłuż poboczy dróg oraz konserwacja systemu odwadniającego osuwiska Falkowa.
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów będących w posiadaniu Uniwersytetu Kaliskiego im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.