Ogłoszenie z dnia 2021-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230165/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142461001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: V Poprzeczna 22
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.osir.sekretariat@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-wawer.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4792cc4-202d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00044482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/OSIR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 617886,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe całodobowe sprzątanie i utrzymanie w czystości parteru
i kondygnacji Obiektu o łącznej powierzchni użytkowej 3553,56 m2 oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska. Szczegółowy zakres prac i wymagany efekt ich właściwego wykonania określa załączniki nr 1A-1C do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Kompleksowe sprzątanie odbywa się w okresie trwania umowy z wyłączeniem okresu przerwy technologicznej oraz dni świątecznych, w których obiekt jest nieczynny:
• 17 kwietnia 2022 (Wielkanoc) zamknięte,
• 18 kwietnia 2022 (Wielkanoc) zamknięte,
• 16 czerwca 2022 (Boże Ciało) zamknięte,
• 1 listopada 2022 (Wszystkich Świętych) zamknięte,
• 24 grudnia 2022 (Wigilia) obiekt otwarty w godz. 06:00 - 14:00,
• 25 grudnia 2022 (Boże Narodzenie) zamknięte
• 26 grudnia 2022 (Boże Narodzenie) zamknięte,
• 31 grudnia 2022 (Sylwester) obiekt otwarty w godz. 06:00 - 14:00
• 1 stycznia 2023 (Nowy Rok) zamknięte
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694265,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780466,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722807,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ever Cleaning Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182112678
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722807,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego toalet publicznych zlokalizowanych w Ogrodzie Krasińskich oraz w Parku Gustawa Orlicz-Dreszera
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- "KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R."
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.