Ogłoszenie z dnia 2021-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00254330/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00262995/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00273146/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego Urzędu Gminy Murów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MURÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Murów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piontek@murow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/murow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku biurowego Urzędu Gminy Murów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7350222-382a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000990/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku biurowego Urzędu Gminy Murów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251589/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku biurowego Urzędu Gminy Murów” zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
2. Przedmiotowa inwestycja polega na budowie budynku biurowego Urzędu Gminy Murów w Murowie przy ul. Parkowej na działkach nr 244/16, 244/10 i 244/13 z karty mapy 1. Budynek zaprojektowany w tradycyjnej metodzie realizacji w konstrukcji murowanej z elementami żelbetowymi.
3. Parametry techniczne inwestycji:
Powierzchnia zabudowy 1 189,98 m2
Powierzchnia użytkowa 988,49 m2
Kubatura 4 985,31 m3
Wysokość elewacji frontowej 4,60 m
Szerokość elewacji frontowej 39,75 m
Długość budynku 47,23 m
Ilość kondygnacji 1
4. Szczegółowy zakres robót jest określony w dokumentacji technicznej opracowanej przez PS-PROJEKT Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Kępskiej 2G, 45-129 Opole – opracowanie zbiorowe z dnia 10 czerwca 2021 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej.
5. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja nr 800/2021 z dnia 30 czerwca 2021 roku zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę.
6. Zadanie inwestycyjne obejmuje m. in.:
1) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
2) Roboty ziemne;
3) Roboty zbrojeniowe;
4) Roboty ciesielskie związane z wykonaniem szalunków;
5) Roboty batonowe;
6) Romoty murarskie;
7) Roboty dekarskie i blacharskie;
8) Roboty posadzkarskie;
9) Roboty tynkarskie;
10) Roboty związane z montażem okien i drzwi;
11) Roboty ociepleniowe;
12) Roboty instalacyjne – wodno – kanalizacyjne;
13) Roboty instalacyjne – grzewcze;
14) Roboty instalacyjne – wentylacyjno – klimatyzacyjne;
15) Roboty instalacyjne – instalacje elektryczne;
16) Roboty instalacyjne – instalacje teletechniczne;
17) Roboty wykończeniowe;
18) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji;
19) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania;
20) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu);
21) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
22) Zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
23) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive);
24) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą;
25) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji umowy wraz ze Specyfikacją Techniczną Zamówienia.
7. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
3) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 6 930 000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a weryfikacja możliwości finansowych zamawiającego wykazała, że nie może on zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.W związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9714540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10644910,41 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.