Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00240019/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00253354/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA GMINNEGO PRZEDSZKOLA W WANDOWIE” – formuła zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skulsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Skulsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2682018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skulsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ed1a7ef-db7d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA GMINNEGO PRZEDSZKOLA W WANDOWIE” – formuła zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed1a7ef-db7d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano- wykonawczej (w tym kosztorysów, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) oraz budowę w oparciu o tę dokumentację budynku przedszkola zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. .
uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji w tym decyzji pozwolenia na budowę,
wykonanie przedmiotu inwestycji,
uzyskanie dla wybudowanego obiektu wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na użytkowanie.
2. W skład inwestycji wchodzą m.in. następujące elementy:
Rozbiórka istniejącego obiektu;
Budynek zaprojektować jako parterowy ,całkowita powierzchnia użytkowa budynku minimum 290,0 m2
Przedszkole projektuje się dla 70 uczniów (maksymalnie 25 uczniów w każdej sali)
Utwardzenie terenu (parking i komunikacja 300m2)
Pomieszczenia należy w pełni umeblować i wyposażyć.
3. Opracowanie koncepcji projektowej i przedłożenie jej do akceptacji przez Zamawiającego.
4. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.
5. Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia zawarty został w:
Programie funkcjonalno-użytkowym – załącznik nr 9 SWZ
6. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na nieruchomościach: dz. nr ewid. 74/2 obręb Czartówek.
7. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.
8. W ramach opracowywania dokumentacji (na podstawie zatwierdzonej koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego) należy:
8.1. Wykonać projekty:
branży budowlanej;
branży sanitarnej;
branży elektrycznej;
8.2. Wykonać obmiar i kosztorysy robót metodą szczegółową,
8.3. Wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB),
8.4. sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
8.4. Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia.
9. W ramach realizacji budowy do Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2152500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3246978,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2152500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AX-BUD Inwestycje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301609656
7.3.4) Miejscowość: Kijowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2152500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Obrowo
- Rozbudowa wraz z modernizacją miejskiej sieci światłowodowej wzdłuż trasy Poznańskiego Szybkiego Tramwaju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.