Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr I "Tropik"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7ea6dbe-df8e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja elewacji Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr I "Tropik"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7ea6dbe-df8e-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Palmiarnia Miejska - pawilon "Tropik" - wymiana elewacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ścian elewacji pawilonu „Tropik” Palmiarni Miejskiej w Gliwicach – pawilon nr I. Zamówienie obejmuje wymianę wszystkich paneli ściennych na panele z poliwęglanu, wymianę stolarki okiennej oraz bramy wjazdowej, a także modernizację drabin, pomostów technicznych i renowację cokołu wewn./zewn.
ZAKRES ROBÓT:
Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe:
1. Zabezpieczenie folią roślin.
2. Zabezpieczenie elewacji siatką białą na czas prowadzenia prac.
3. Demontaż pokrycia elewacji.
4. Demontaż ryglówki i blach węzłowych.
5. Czyszczenie mechaniczne do 3 stopnia czystości konstrukcji kratowych i węzłów.
6. Wywóz i utylizacja odpadów. Roboty elewacyjne:
1. Malowanie węzłów konstrukcji farbą podkładową, pośrednią i nawierzchniową.
2. Montaż konstrukcji wsporczej aluminiowej do montażu płyt elewacyjnych z poliwęglanu.
3. Wykonanie obudowy elewacji z płyt z poliwęglanu, z wypełnieniem ram okiennych.
4. Montaż konstrukcji oraz mechanizmów otwierających okna.
5. Montaż obróbek blacharskich szczytu ścian.
6. Montaż stolarki drzwiowej oraz elektrycznie otwieranej bramy wjazdowej. Pomosty i drabiny:
1. Demontaż pomostów roboczych i drabin stalowych.
2. Piaskowanie, wzmacnianie, cynkowanie ogniowe i ponowny montaż drabin i pomostów.
3. Dostawa i montaż systemu szynowego alpinistycznego do prac specjalistycznych. Renowacja cokołu, uszczelnienie zadaszenia łączników:
1. Hydropiaskowanie betonowego cokołu, usunięcie odspojonych fragmentów, oczyszczenie podłoża.
2. Zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętego zbrojenia i reprofilacja podłoża betonowego.
3. Szpachlowanie powierzchni betonowych i zabezpieczenie powierzchni farbą laserunkową.
4. Uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy tytan cynk.
5. Reprofilacja cokołu wewnętrznego epoksydową masą szpachlową i malowanie farbą epoksydową.
6. Uszczelnienie zadaszenia 3 szt. łączników na poz. I piętra.
INTEGRALNĄ CZĘŚCIĄ NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI SĄ:
1. Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy i remontu elewacji pawilonu „Tropik” Palmiarni Miejskiej w Gliwicach (dokumentacja dla pawilonu I).
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagania ogólne i szczegółowe.
3. Przedmiar robót: „Modernizacja pokrycia ścian Palmiarni Miejskiej w Gliwicach – pawilon I – Tropik”.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przedmiar robót ma charakter tylko i wyłącznie pomocniczy. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie.
ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
3. Oferent winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu itp.
4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót.
5. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do:
- prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
- stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy,
- zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
- bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek,
- oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
- zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym.
6. Szczególne warunki wykonywania robót na terenie Palmiarni Miejskiej:
- w trakcie prowadzenia robót należy w maksymalnym stopniu zabezpieczyć rośliny znajdujące się w pawilonie,
- składowanie materiałów i parkowanie samochodów może się odbywać tylko w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego,
- prace prowadzić w okresie przed przerwą technologiczną w pracy Palmiarni oraz w jej trakcie t. j. od 28 czerwca do 30 sierpnia 2024 r.
7. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały,
- protokoły odbiorów częściowych,
- oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy,
- dokumenty przekazania odpadów na wysypisko,
- dokumentację techniczną powykonawczą,
- protokoły z badań i pomiarów elektrycznych.
W CZASIE REALIZACJI ROBÓT WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1867797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1867797,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe DOM-GAZ Krzysztof Piaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730002327
7.3.3) Ulica: Rząsawska 13
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-209
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1867797,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zawarcie umów ramowych na wykonanie usług w zakresie opracowania dokumentacji technicznych niezbędnych do naprawy szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - NOWOMAG dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica - nr grupy nr 292-10-03
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Zawarcie umów ramowych na wykonanie usług w zakresie opracowania dokumentacji technicznych niezbędnych do naprawy szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania.
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.