Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203284/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zmiana nośnika mapy ewidencyjnej z analogowej na numeryczną (...) dla wybranych obrębów w jednostkach ewidencyjnych 241103_5 Krzanowice obszar wiejski oraz 241108_2 Rudnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32459285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf433cd4-e27c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana nośnika mapy ewidencyjnej z analogowej na numeryczną (...) dla wybranych obrębów w jednostkach ewidencyjnych 241103_5 Krzanowice obszar wiejski oraz 241108_2 Rudnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf433cd4-e27c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020371/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zmiana nośnika z mapy ewidencyjnej analogowej na numeryczną dla wybranych obrębów w j.e. Krzanowice, Rudnik.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201197,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana nośnika mapy ewidencyjnej z analogowej na numeryczną poprzez uzupełnienie części geometrycznej prowadzonej bazy danych egib w zakresie działek, punktów granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych w jednostce ewidencyjnej: Krzanowice – obszar wiejski obręby ewidencyjne: 0001 Bojanów, 0002 Borucin, 0004 Pietraszyn, 0005 WojnowicePrzedmiotem zamówienia jest zmiana nośnika z analogowej mapy ewidencyjnej do numerycznej bazy danych w zakresie działek, punktów granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych. Celem realizacji zadania Wykonawca otrzyma rozpoczęte bazy danych EGiB, które musi uzupełnić o brakujące punkty graniczne, działki, kontury i użytki gruntowe oraz ewentualnie zmodyfikować już istniejące do zgodności z przepisami i danymi źródłowymi. Współrzędne punktów granicznych należy pozyskać w obowiązującym układzie współrzędnych – 2000/6 poprzez:
a. uzupełnienie atrybutów graniczników istniejących w bazie EGiB o brakujące dane,
b. wprowadzenie danych z operatów pomiarowych posiadających już współrzędne punktów granicznych w układzie 2000,
c. wprowadzenie danych z operatów pomiarowych posiadających współrzędne punktów granicznych w innym niż 2000 układzie współrzędnych poprzez dokonanie stosownych transformacji,
d. zeskanowanie i skalibrowanie analogowej mapy ewidencyjnej i pozyskanie na jej podstawie punktów granicznych oraz przebiegu granic działek ewidencyjnych oraz konturów gleboznawczych i użytków gruntowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.5.5.) Wartość części: 86991,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana nośnika mapy ewidencyjnej z analogowej na numeryczną poprzez uzupełnienie części geometrycznej prowadzonej bazy danych egib w zakresie działek, punktów granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych w jednostce ewidencyjnej 241108_2 Rudnik, obręby ewidencyjne: 0001 Brzeźnica, 0004 Gamów, 0005 Grzegorzowice, 0009 Łubowice, 0012 Rudnik, 0014 Sławików.Przedmiotem zamówienia jest zmiana nośnika z analogowej mapy ewidencyjnej do numerycznej bazy danych w zakresie działek, punktów granicznych, konturów gleboznawczych i użytków gruntowych. Celem realizacji zadania Wykonawca otrzyma rozpoczęte bazy danych EGiB, które musi uzupełnić o brakujące punkty graniczne, działki, kontury i użytki gruntowe oraz ewentualnie zmodyfikować już istniejące do zgodności z przepisami i danymi źródłowymi. Współrzędne punktów granicznych należy pozyskać w obowiązującym układzie współrzędnych – 2000/6 poprzez:
a. uzupełnienie atrybutów graniczników istniejących w bazie EGiB o brakujące dane,
b. wprowadzenie danych z operatów pomiarowych posiadających już współrzędne punktów granicznych w układzie 2000,
c. wprowadzenie danych z operatów pomiarowych posiadających współrzędne punktów granicznych w innym niż 2000 układzie współrzędnych poprzez dokonanie stosownych transformacji,
d. zeskanowanie i skalibrowanie analogowej mapy ewidencyjnej i pozyskanie na jej podstawie punktów granicznych oraz przebiegu granic działek ewidencyjnych oraz konturów gleboznawczych i użytków gruntowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne
4.5.5.) Wartość części: 114206,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73554,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest-Map Dorota Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781700965
7.3.3) Ulica: Szumiących Traw
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 86-005
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geotach Piotr Wiśniewski - zdolność techniczna i zasób ludzki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73554,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190035,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780004498
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa produktów mrożonych na I półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych, Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
- Remont dróg gminnych.
- Dostawa różnych produktów spożywczych na I półrocze 2025 r.
więcej: przetargi w Raciborzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.