Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00280631/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPN/8/2024 „Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (075)7553726
1.5.8.) Numer faksu: (075)753348
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e60b742-f657-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/8/2024 „Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e60b742-f657-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym na lata 2024-2026 (22 m-ce) do 31.03.2026r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2369936,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)1) Pakiet 1 – obejmuje teren KPN region Karpacza na punktach informacyjno-kasowych (PIK KPN) Wang, Kopa, Orlinek, Polana oraz mobilne punkty na terenie KPN.
2) Pakiet 2 – obejmuje teren KPN region Piechowic, Jeleniej Góry – Sobieszowa i Jagniątkowa oraz okolice Przesieki na punktach informacyjno-kasowych (PIK KPN) Szklarka, Chojnik oraz mobilne punkty na terenie KPN.
3) Pakiet 3 – obejmuje teren KPN region Szklarskiej Poręby na punktach informacyjno-kasowych (PIK KPN) Brama Kamieńczyk, Wodospad Kamieńczyka, stacja pośrednia na Szrenicę oraz mobilne punkty na terenie KPN.
Przedmiot zamówienia polega na:
1) Pobieraniu opłat (sprzedaży) i wydawaniu biletów za wstęp do KPN (;
2) Kontroli biletów za wstęp do KPN ;
3) Udzielaniu informacji turystycznej dla turystów odwiedzających KPN w tym w szczególności: informowanie o warunkach udostępniania obszaru Parku dla turystyki, w tym: aktualnych zagrożeniach m in lawinowym, oblodzeniu szlaków, temperaturze i innych, oraz obowiązujących zakazach i ograniczeniach dla osób poruszających się po terenie Parku ;
4) Rozdawnictwie materiałów przekazywanych przez Zamawiającego ;
5) Przekazywaniu pobranych opłat na konto KPN zgodnie z umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 928337,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN).Pakiet 2 – obejmuje teren KPN region Piechowic, Jeleniej Góry – Sobieszowa i Jagniątkowa oraz okolice Przesieki na punktach informacyjno-kasowych (PIK KPN) Szklarka, Chojnik oraz mobilne punkty na terenie KPN.
Przedmiot zamówienia polega na:
1) Pobieraniu opłat (sprzedaży) i wydawaniu biletów za wstęp do KPN
2) Kontroli biletów za wstęp do KPN
3) Udzielaniu informacji turystycznej dla turystów odwiedzających KPN w tym w szczególności: informowanie o warunkach udostępniania obszaru Parku dla turystyki, w tym: aktualnych zagrożeniach m in lawinowym, oblodzeniu szlaków, temperaturze i innych, oraz obowiązujących zakazach i ograniczeniach dla osób poruszających się po terenie Parku ;
5) Rozdawnictwie materiałów przekazywanych przez Zamawiającego ;
6) Przekazywaniu pobranych opłat na konto KPN zgodnie z umową .
4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 812174,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa prowadzenia administracyjnej obsługi ruchu turystycznego w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN).Pakiet 3 – obejmuje teren KPN region Szklarskiej Poręby na punktach informacyjno-kasowych (PIK KPN) Brama Kamieńczyk, Wodospad Kamieńczyka, stacja pośrednia na Szrenicę oraz mobilne punkty na terenie KPN.
Przedmiot zamówienia polega na:
1) Pobieraniu opłat (sprzedaży) i wydawaniu biletów za wstęp do KPN ;
2) Pobieraniu opłat (sprzedaży) i wydawaniu biletów za udostępnianie Wąwozu Kamieńczyka;
3) Kontroli biletów za wstęp do KPN ;
4) Udzielaniu informacji turystycznej dla turystów odwiedzających KPN w tym w szczególności: informowanie o warunkach udostępniania obszaru Parku dla turystyki, w tym: aktualnych zagrożeniach m in lawinowym, oblodzeniu szlaków, temperaturze i innych, oraz obowiązujących zakazach i ograniczeniach dla osób poruszających się po terenie Parku ;
5) Rozdawnictwie materiałów przekazywanych przez Zamawiającego ;
6) Przekazywaniu pobranych opłat na konto KPN zgodnie z umową .
4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 1174511 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 955641,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 955641,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 955641,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszczyńscy sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112824873
7.3.3) Ulica: Malinowa 45
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 955641,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-31 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 907724,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907724,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 907724,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszczyńscy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112824873
7.3.3) Ulica: Malinowa 45
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 907724,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-13 do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1288172,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288172,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1288172,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszczyńscy sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112824873
7.3.3) Ulica: Malinowa 45
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1288172,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-13 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.