Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00277377/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa urządzeń UPS w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zeromski-szpital.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa urządzeń UPS w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea07b4fc-0cb9-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/25/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont 9 UPS-ów w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, Osiedle Na Skarpie 66, 31-913 Kraków.
2. Wykonawca przeprowadzi wszelkie naprawy i wymiany potrzebne do przywrócenia pełni sprawności urządzeń.
3. Wykonawca dokona naprawy urządzeń w siedzibie Zamawiającego lub zabierze sprzęt do własnego serwisu.
4. Wszelkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż., przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacie i uprawnienia elektryczne.
5. Zamówienie obejmuje usługę serwisową:
- remont zasilacza Aros MPS 250 Plus - Nr seryjny LU50AV800220001 (wymiana kondensatorów AC i DC oraz wentylatorów),
- remont zasilacza Aros MPS 250 Plus - Nr seryjny LN05AV900010001 (wymiana kondensatorów AC i DC, wentylatorów oraz 80 szt. akumulatorów),
- remont zasilacza Aros HPS HT30 - Nr seryjny ML38UP187540001 (wymiana kondensatorów AC i DC, wentylatorów oraz 64 szt. akumulatorów),
- remont zasilacza Aros Multistandard SM15 - Nr seryjny P832322 03 028C (wymiana 1 szt. baterii akumulatorów I wymiana płyt kondensatorów AC i DC),
- remont zasilacza Aros HPS HT40 - Nr seryjnyP18592 01 (wymiana kondensatorów AC i DC, wentylatorów oraz 64 szt. akumulatorów),
- remont zasilacza Aros HT40 - Nr seryjny LN38UP968820001 (wymiana kondensatorów AC i DC oraz wentylatorów),
- remont zasilacza GTS 20kVA - Nr seryjny 900201904080071 (wymiana wyświetlacza),
- remont zasilacza Aros GTS 30kVA - Nr seryjny 900301805140073 (wymiana 1 szt. akumulatora),
- remont zasilacza SG Series CE 40kVA - Nr seryjny S1040- 5114-B405A (wymiana kondensatorów AC i DC oraz wentylatorów).
6. Wymieniane części w trakcie naprawy urządzeń powinny być fabrycznie nowe, rok produkcji 2022.
7. Wykonawca udziela na dostarczone części, a także na czynności naprawy gwarancji, na okres 24 miesięcy licząc od daty wykonania naprawy wskazanej na protokole odbioru końcowego. W okresie gwarancji, w razie awarii części naprawionej, Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 14 dni od dnia poinformowania o awarii, dokonać wymiany sprzętu na pełnowartościowy pod rygorem wykonania zastępczej naprawy na zlecenie Zamawiającego przez inny podmiot na koszt Wykonawcy. W ramach gwarancji, Wykonawca dokona również 2 przeglądów - pierwszy, przed upływem 12 miesięcy od daty naprawy wskazanej na protokole odbioru końcowego i drugi, przed upływem 24 miesięcy od daty naprawy wskazanej na protokole odbioru końcowego.
8. Dostarczone akumulatory powinny charakteryzować się parametrami wymienionymi przez producenta w dokumentacji technicznej. Żywotność baterii zakładając temperaturę pracy 22oC powinna wynosić ponad 7 lat i dopuszczalna temperatura pracy przynajmniej w zakresie od 0oC do 40oC.
9. Zużyte komponenty Wykonawca odbierze na własny koszt i dokona utylizacji po wykonaniu naprawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318819,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318819,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318819,7 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512308220
7.3.3) Ulica: Działkowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-234
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318819 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-01INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.