Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211946/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00224857/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
- 2023/BZP 00231255/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich w Ludźmierzu MCK Sokół w Nowym Sączu. Pakiet I. Wyposażenie i meble biurowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Długosza 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@mcksokol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcksokol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40447f7c-ef56-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność kulturalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich w Ludźmierzu MCK Sokół w Nowym Sączu. Pakiet I. Wyposażenie i meble biurowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40447f7c-ef56-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054717/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozbudowa, remont i przebudowa Domu Podhalańskiego w Ludźmierzu dla potrzeb Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich w Ludźmierzu Małopolskiego Centrum Kultury Sokół w Nowym Sączu.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: VII.271.1.2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313385,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik numer 6 do SWZ, kosztorysu stanowiącego załącznik numer 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354907,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2635933,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354907,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mantis Łukasz Babulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431967956
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 64/9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-756
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354907,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa specjalistycznego sprzęt do laboratorium tłumaczeń symultanicznych na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy implantów oraz materiałów zespalających
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora.
- Usługa w zakresie doradztwa i pozyskiwania personelu lekarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
- Zamówienie na usługę opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu na powierzchni około 4 400 ha dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie Gminy Łososina Dolna (...)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. biurowych oraz opasek kodów kreskowych.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego Akademii Wojsk Lądowych w Rakowie Wielkim.
- Budowa żłobka na terenie Gminy Lasowice Wielkie
- "Wyposażenie pełnowymiarowej hali sportowej, etap II w ramach zadania budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie" -
- Dostawa i montaż rolet i żaluzji do Szkoły Podstawowej w Kuźnicy Czeszyckiej
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.