Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200209/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00200209/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00211382/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00235697/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Integracja systemu transportu publicznego poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej od
miejscowości Marszewo do ronda w ul. Maszewskiej w kierunku Dworca Autobusowokolejowego
„Goleniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914698200
1.5.8.) Numer faksu: 914698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja systemu transportu publicznego poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej odmiejscowości Marszewo do ronda w ul. Maszewskiej w kierunku Dworca Autobusowokolejowego
„Goleniów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6763eea4-2044-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od miejscowości Marszewo do ronda w ul. Maszewskiej w kierunku węzła komunikacyjnego Dworca Autobusowo-kolejowego „Goleniów”- etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie ubiega się o współfinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa 2. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.2. Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200209/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.19.2021.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4140779,12 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2025216,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Integracja systemu transportu publicznego poprzez budowę ścieżki pieszo-rowerowej od miejscowości Marszewo do ronda w ul. Maszewskiej w kierunku węzła komunikacyjnego Dworca Autobusowo-kolejowego „Goleniów” z wykorzystaniem istniejącego systemu ścieżek pieszo-rowerowych” w tym opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi zezwoleniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie (na jej podstawie) robót budowlanych dla w/w zadania inwestycyjnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę ścieżki rowerowej, skrzyżowań, peronów na przystankach dla autobusów wraz z wiatami i dojściami do peronów oraz doświetlenie przystanków autobusowych w ramach realizacji inwestycji. Inwestycja realizowana będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
1.1. Dofinansowanie zadania ze źródeł zewnętrznych: inwestycja będzie dofinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa II Gospodarka Niskoemisyjna. Działanie 2.2. Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Nr projektu RPZP.02.02.00-32-0001/21 „Integracja systemu transportu publicznego poprzez budowę ścieżki rowerowej od ronda Marszewo na obwodnicy wschodniej Goleniowa do ronda Maszewska w kierunku węzła komunikacyjnego Dworca Autobusowo – Kolejowego „Goleniów” z wykorzystaniem istniejącego systemu ścieżek pieszo-rowerowych”.
1.2. Lokalizacja zakresu przedmiotu zamówienia, działki ewidencyjne nr:
117, 116, 139/122, 137/54, 137/28, 137/53, 137/11, 137/10, 97, 136/13, 136/20, 136/44, 136/42, 136/40, 86/1– obręb miasto Goleniów – 4, 16, 8/1, 9, 11, 10 – obręb miasto Goleniów – 9, 309/3, 309/2, 309/4, 312/5, 312/8, 309/1, 301/20, 301/24, 46/16, 48/1, 48/2, 70, 136/1, 55, 56/12, 136/2, 46/22, 46/23, 209 – obręb Marszewo
2. Realizacja inwestycji została podzielona na etapy, niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie etap I przedsięwzięcia.
2.1 Etap I obejmuje budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 4118Z we wschodniej części Goleniowa, biegnącej od istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej przy skrzyżowaniu z ruchem okrężnym ulic Maszewskiej i Tartacznej do ronda w kierunku Marszewa na DW nr 113 wraz z przejściem przez rondo. Długość projektowanego odcinka wynosi około 1270 m. Pikietaż od 0+00,00 do 12+70,00. W zakresie zamierzenia ujęto ponadto:
- przebudowę zjazdów publicznych i wlotach skrzyżowań ścieżki rowerowej z drogami publicznymi i wewnętrznymi;
- przedłużenie przepustu P1 o dodatkowe 4 m w hm 1+12,65 na rzece Wiśniówka;
- wykonanie 2 przepustów na rowach przydrożnych w okolicy ronda drogi wojewódzkiej nr 113;
- przebudowę kolidującego z przebiegiem ścieżki przystanku autobusowego.
2.1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- nawierzchni ścieżki rowerowej - 2 596,00 m2,
- nawierzchni peronów autobusowych- 42,00 m2,
- dojścia dla pieszych z kostki betonowej 25,00 m2,
- przystanku autobusowego 1,00 szt.,
- przedłużenia przepustów 1,00 szt.,
- przepustów na rowach odparowujących 2,00 szt.,
- oświetlenia przejść dla pieszych 3,00 kpl.,
- oświetlenia peronu 1,00 kpl.
- usunięcia kolizji z linią napowietrzna ENEA 2,00 kpl.
- usunięcia kolizji z instalacjami gazowymi 1,00 kpl.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie:
a) na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, inwentaryzacji drzew i krzewów, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ, opinii geotechnicznej, stanowiącej załącznik nr 12 oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 13 do SWZ (będących materiałem pomocniczym) - opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych, projektu podziału działek pod poszerzenie pasa drogowego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
-uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, lub/i decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowej,
-wykonanie robót, o których mowa w SWZ.
b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnień z właścicielami, zarządcami lub użytkownikami nieruchomości (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci elektrycznych – doświetlenie przejąć dla pieszych,
e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomości i ich właścicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
f) wystąpienie w imieniu Zamawiającego o prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane do właścicieli nieruchomości (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniejącej lub projektowanej infrastruktury niezbędne będzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
g) opracowanie, uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy,
h) opracowanie, uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
i) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego),
j) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
UWAGA! Ostateczna dokumentacja projektowa opracowana przez Wykonawcę robót budowlanych i realizacji zadania (roboty budowlane) musi być zgodna z zapisami programu funkcjonalno – użytkowego. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszeniem robót, Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egzemplarz projektu budowlanego w celu uzyskania wstępnej opinii o zgodności opracowanej dokumentacji z przedmiotem zamówienia w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych. Zamawiający w ciągu 2 tygodni wyda opinię wraz ze zgodą na złożenie wniosku o pozwolenie na budowę lub o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia robót. W przypadku, gdy Zamawiający nie dotrzyma w/w terminu, Wykonawca będzie miał prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całości przedmiotu zamówienia o ilość dni wynikających z dłuższego opracowywania odpowiedzi Zamawiającego dla Wykonawcy.
3.2. w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ.
b) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania odcinków ścieżki do użytkowania.
c) razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie również do wznowienia granic działek drogowych, wykonania nasypów, wykopów, likwidacji kolizji z sieciami napowietrznymi (np. słupów) i podziemnymi, uzyskania decyzji na wycinkę drzew, wykonania nasadzeń zastępczych.
UWAGA! Finansowanie zadania uwzględnione zostanie w budżecie Gminy Goleniów na 2022 rok. Wobec powyższego pierwsza płatność może odbyć się w styczniu 2022 roku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
b) inwentaryzacja drzew i krzewów, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
c) opinia geotechniczna, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ,
d) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 13 do SWZ.
UWAGA!
1) Przedsięwzięcie zostało podzielone na etapy. Wobec powyższego dokumenty, o których mowa w pkt 5. lit. a)-d) obejmują szerszy zakres robót. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem dotyczy wyłącznie I etapu zakresu robót tj. zakresu, o którym mowa w pkt 2. ppkt 2.1. i ppkt 2.1.1.
2) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 do SWZ należy traktować jako materiał pomocniczy.
5. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1468437,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2457687,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1468437,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513200257
7.3.3) Ulica: Waleriana Łukasińskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-254
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1468437,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin wykonania zamówienia: 290 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego w tym:
a) 130 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji zezwalającej na realizacje robót.
b) 140 dni od dnia uzyskania prawomocnej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji na wykonanie robót budowlanych,
c) 20 dni od terminu wykonania robót budowlanych na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 5 w Goleniowie
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10B/4 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.