Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253392/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Kolbudy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUDY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Leśników 15
1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 682 73 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbudy@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w siedzibie Nadleśnictwa Kolbudy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f820bc-0693-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413661/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Montaż instalacji klimatyzacji w budynku biurowym Nadleśnictwa Kolbudy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.95.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacyjnej (branża sanitarna) wraz z niezbędną instalacją elektryczną w wybranych pomieszczeniach siedziby Nadleśnictwa Kolbudy mająca zgodnie z wymogami Zamawiającego pozwalać na utrzymanie w porze letniej temperatury w pomieszczeniach biura nie wyższej niż 24 st. C . Zamówienie obejmuje m.in. montaż i uruchomienie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych (zarówno ściennych jak i podsufitowych) instalacji, elementów instalacji chłodniczej, instalacji skroplin, instalacji zasilania elektr. urządzeń. Z uwagi na istniejące wykończenie i obecną aranżację wnętrza budynku, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszelkich elementów liniowych (przewody, rury) w przestrzeni nieużytkowego strychu oraz sufitów podwieszanych. Ponadto umowa obejmuje niewielkie usprawnienia istniejącej instalacji wentylacyjnej, ograniczające się do montażu okapu kuchennego oraz zamiany istniejących wentylatorów kanałowych w jednym z pomieszczeń na aparat wyciągowy. Ze względu na potrzebę sprawnego i oszczędnego funkcjonowania instalacji klimatyzacji musi zostać ona doposażona w centralną jednostkę sterowania (lub umożliwiać analogiczną funkcjonalność w ramach istniejących urządzeń) pozwalającą na zdalne wyłączanie i definiowanie przedziału czasowego pracy klimatyzacji.
Zadanie obejmuje również:
-wykonanie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wszelkie zmiany wniesione w trakcie prac;
-zabezpieczenie wyposażenia biura Nadleśnictwa Kolbudy przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniem podczas realizacji robót;
-zapewnienie w koordynacji z Zamawiającym ciągłości działania Nadleśnictwa Kolbudy w godzinach regulaminowych (siedziba Nadleśnictwa Kolbudy dostępna będzie dla Wykonawcy w godz. 7-15);
-przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń przed ostatecznym odbiorem robót instalacyjnych;
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.
Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. W cenie oferowanej należy uwzględnić ryzyko związane z ryczałtowym charakterem wynagrodzenia.
2. Informacje dodatkowe: wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo
i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń
o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, np. katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku wątpliwości, będą one podlegały ocenie Inspektora Nadzoru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry i cechy mechaniczne i fizyczne przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej.
3. Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego, który po konsultacjach z inspektorem nadzoru inwestorskiego zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.
4. Materiały budowlane, urządzenia oraz pozostałe elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne (ewentualnie inne tzw. dokumenty odniesienia). Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323312,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442257,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323312,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal AG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571063978
7.3.3) Ulica: Sochaczewska 2A14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-407
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż - podwykonawca na tę chwilę nie jest znany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323312,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOLBUDY
więcej: przetargi KOLBUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- Modernizacja pompowni ścieków sanitarnych w rejonie ul. Wspólnej
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- "ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE I ELEKTRYCZNE WRAZ Z ZAKUPEM I MONTAŻEM PANELI FOTOWOLTAICZNYCH W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM"
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- Dostępne szkoły w Gminie Jabłoń
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.