eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDOSTAWA MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH DO CELÓW EKSPLOATACYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH DO CELÓW EKSPLOATACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalparkitka.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH DO CELÓW EKSPLOATACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b314f047-e060-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214020/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Umowa na zakup asortymentu elektrycznego niezbędnego do zabezpieczenia i utrzymania ruchu infrastruktury elektroenergetycznej szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257710

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.026.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych do celów eksploatacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie w asortymencie oraz wymaganiach określonych w Załączniku Nr 2 do SWZ.
2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ.
3. W przypadku użycia w dokumentacji dotyczącej przedmiotowego postępowania określeń wskazujących na typ, normę, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego, Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy PZP). Przedmiotem zamówienia objęte jest jedno zadanie tj. zakup artykułów elektrycznych. Asortyment ujęty w formularzu asortymentowo-cenowym jest powszechnie dostępny na ogólnodostępnym rynku handlowym, jest dostępny w każdej hurtowni która posiada w swojej ofercie artykuły elektryczne. Ponadto niniejsze zamówienie co do zasady jest realizowane przez przedsiębiorców stanowiących małe lub średnie przedsiębiorstwa, w związku z tym podział zamówienia na części nie jest zasadny.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż wskazano w Formularzu asortymentowo-cenowym, jednak nie mniejszej niż 50%, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą SWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych.
31211300-1 - Bezpieczniki
31211310-4 - Wyłączniki
31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych
31223000-5 - Oprawy do lamp
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31531000-7 - Żarówki
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31300000-9 - Drut i kabel izotopowy
31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych

31223000-5 - Oprawy do lamp

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31531000-7 - Żarówki

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305990,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305990,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305990,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016

7.3.3) Ulica: Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305990,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.