eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukowiecUsługa polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków dla uczniów oraz wychowanków w placówkach oświatowych działających na terenie gminy Brójce w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków dla uczniów oraz wychowanków w placówkach oświatowych działających na terenie gminy Brójce w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bukowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101453634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA

1.5.2.) Miejscowość: Bukowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 508 307 862

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spbukowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbukowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przygotowaniu, dostawie i wydaniu posiłków dla uczniów oraz wychowanków w placówkach oświatowych działających na terenie gminy Brójce w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b15614a-5c12-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312551/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Kurowicach:
a) Posiłek: obiad dwudaniowy dla uczniów szkoły - szacowana ilość porcji: 7.353
Okres realizacji zamówienia: od 3 stycznia do 23 grudnia 2022r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych i okresu wakacji.
Godziny dostarczania posiłku do placówki: 10:30 – 11:00
b) Posiłek: obiad dwudaniowy dla wychowanków przedszkola - szacowana ilość porcji: 7.995
Okres realizacji zamówienia: od 3 stycznia do 31 grudnia 2022r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych.
Godziny dostarczania posiłku do placówki: 10:30 – 11:00
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja warunków zamówienia umieszczona na stronie https://bip.spbukowiec.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.5.) Wartość części: 93495,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bukowcu
a) Posiłek: obiad dwudaniowy dla uczniów szkoły - szacowana ilość porcji: 18.810 Okres realizacji zamówienia: od 3 stycznia do 23 grudnia 2022r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych i okresu wakacji.
Godziny dostarczania posiłku do placówki: 10:30 – 11:00
b) Posiłek: śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla wychowanków przedszkola - szacowana ilość porcji: 63.180
Okres realizacji zamówienia: od 3 stycznia do 31 grudnia 2022 r. z wyjątkiem dni wolnych od zajęć przedszkolnych.
Godziny dostarczania posiłku do placówki: 7:00 – 7:30 – śniadanie 10:30 – 11:00 (obiad i podwieczorek)
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera specyfikacja warunków zamówienia umieszczona na stronie https://bip.spbukowiec.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 353658,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował w dniu 13.12.2021 r. ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00312551/01 i podał termin na składanie ofert do dnia 20.12.2021 r. do godz. 00:00 (początek doby), a termin na otwarcie ofert 21.12.2021 r. godz. 10:00. Zamawiający wyznaczył zatem termin niezgodny z art. 283 ustawy Pzp, zakładając niepełne 7 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia
w Biuletynie Zamówień Publicznych. Z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (brak możliwości zmiany terminu składania ofert na miniPortalu) Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe zadanie
o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający opublikował w dniu 13.12.2021 r. ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00312551/01 i podał termin na składanie ofert do dnia 20.12.2021 r. do godz. 00:00 (początek doby), a termin na otwarcie ofert 21.12.2021 r. godz. 10:00. Zamawiający wyznaczył zatem termin niezgodny z art. 283 ustawy Pzp, zakładając niepełne 7 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia
w Biuletynie Zamówień Publicznych. Z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (brak możliwości zmiany terminu składania ofert na miniPortalu) Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe zadanie
o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.