eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda MalenieckaModernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 99A

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413731340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8797a4d4-e5ce-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8797a4d4-e5ce-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011976/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację (ETAP I) oraz rozbudowę sieci oświetlenia drogowego w formule zaprojektuj i wybuduj (ETAP II) na terenie Gminy Ruda Maleniecka wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji, jak
i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w udostępnionych dokumentach oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia dla w/w zadania.
2.1. Przedmiot zamówienia dla ETAPU I obejmuje:
• Demontaż opraw oświetleniowych i montaż w ich miejsce nowych opraw energooszczędnych LED
• Demontaż istniejących w rozdzielnicach stacji transformatorowych układów pomiarowych
i sterowania oświetleniem wraz z zabezpieczeniami i montaż nowych złączy oświetleniowych wraz z przeniesieniem układów pomiarowych
• Dostawa i uruchomienie Bezprzewodowego Systemu Sterowania Oświetleniem
• Odbudowa jednego słupa linii kablowej przy drodze krajowej
• Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów
2.2 Przedmiot zamówienia dla ETAPU II obejmuje:
• wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy oświetlenia drogowego wraz
z uzgodnieniem z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A. obejmującej:
- wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o OPZ, przepisy i obowiązujące polskie
i europejskie normy, zasady wiedzy technicznej oraz poprzedzenie go konsultacjami
i uzgodnieniami z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A.
- uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień projektowych, w zakresie wynikającym z przepisów jeżeli odrębne przepisy obowiązek taki będą nakładać
- uzyskanie wymaganych przepisami prawa budowlanego uzgodnień i pozwoleń na realizację projektu jeżeli odrębne przepisy obowiązek taki będą nakładać
• Montaż słupów betonowych linii napowietrznej wraz z wysięgnikami i oprawami LED wraz z możliwością bezprzewodowego sterowania
• Montaż słupów stalowych linii kablowej wraz z wysięgnikami i oprawami LED wraz
z możliwością bezprzewodowego sterowania
• Montaż kompletnej linii napowietrznej
• Dowieszenie nowych opraw LED na istniejących słupach energetycznych wraz
z wysięgnikiem, przewodem zasilającym i zabezpieczeniem
• Montaż linii kablowej
• Dostawa i uruchomienie Bezprzewodowej Automatyki Sterującej
• Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów

2.3. Zamówienie będzie realizowane:
a) z udziałem środków zewnętrznych w ramach „Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”.

UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający zawarł pełne informacje z przedmiotowego zakresu w SWZ - rozdział V

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2584230 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3301185 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2584230 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482241384

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom,

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2584230 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.