Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00250908/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA MALENIECKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99A
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Maleniecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-242
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413731340
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://samorzad.gov.pl/web/gmina-ruda-maleniecka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8797a4d4-e5ce-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8797a4d4-e5ce-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011976/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ruda Maleniecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację (ETAP I) oraz rozbudowę sieci oświetlenia drogowego w formule zaprojektuj i wybuduj (ETAP II) na terenie Gminy Ruda Maleniecka wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji, jak
i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w udostępnionych dokumentach oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia dla w/w zadania.
2.1. Przedmiot zamówienia dla ETAPU I obejmuje:
• Demontaż opraw oświetleniowych i montaż w ich miejsce nowych opraw energooszczędnych LED
• Demontaż istniejących w rozdzielnicach stacji transformatorowych układów pomiarowych
i sterowania oświetleniem wraz z zabezpieczeniami i montaż nowych złączy oświetleniowych wraz z przeniesieniem układów pomiarowych
• Dostawa i uruchomienie Bezprzewodowego Systemu Sterowania Oświetleniem
• Odbudowa jednego słupa linii kablowej przy drodze krajowej
• Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów
2.2 Przedmiot zamówienia dla ETAPU II obejmuje:
• wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy oświetlenia drogowego wraz
z uzgodnieniem z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A. obejmującej:
- wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o OPZ, przepisy i obowiązujące polskie
i europejskie normy, zasady wiedzy technicznej oraz poprzedzenie go konsultacjami
i uzgodnieniami z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A.
- uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień projektowych, w zakresie wynikającym z przepisów jeżeli odrębne przepisy obowiązek taki będą nakładać
- uzyskanie wymaganych przepisami prawa budowlanego uzgodnień i pozwoleń na realizację projektu jeżeli odrębne przepisy obowiązek taki będą nakładać
• Montaż słupów betonowych linii napowietrznej wraz z wysięgnikami i oprawami LED wraz z możliwością bezprzewodowego sterowania
• Montaż słupów stalowych linii kablowej wraz z wysięgnikami i oprawami LED wraz
z możliwością bezprzewodowego sterowania
• Montaż kompletnej linii napowietrznej
• Dowieszenie nowych opraw LED na istniejących słupach energetycznych wraz
z wysięgnikiem, przewodem zasilającym i zabezpieczeniem
• Montaż linii kablowej
• Dostawa i uruchomienie Bezprzewodowej Automatyki Sterującej
• Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów
2.3. Zamówienie będzie realizowane:
a) z udziałem środków zewnętrznych w ramach „Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”.
UWAGA: Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia, Zamawiający zawarł pełne informacje z przedmiotowego zakresu w SWZ - rozdział V
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2584230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3301185 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2584230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482241384
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9
7.3.4) Miejscowość: Radom,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA ENERGETYKI ELTAST SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA ENERGETYKI ELTAST SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2584230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDA MALENIECKA
więcej: przetargi RUDA MALENIECKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, przyłączami, dokumentacją kosztorysową w Ząbkowice Śląskie (obręb Szklary).
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzętla - Koło Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowości Skrzętla-Rojówka, Gmina Łososina Dolna - ETAP I
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zamiennej dla budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym
- Przebudowa z rozbudową kanalizacji zewnętrznej
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całorocznego krytego lodowiska przy ul. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.