eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielowieśZakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029



Ogłoszenie z dnia 2024-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7993e2ae-f7ff-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036822/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281866

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWG.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 426458,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia (wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, zabawki oraz plac zabaw) dla żłobka.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- Dostawę i montaż wyposażenia, zabawek, wyposażenia sanitarnego oraz medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części I zamówienia.
Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi
normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś.
- Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
- Termin realizacji do 42 dni od daty podpisania umowy.
- Akcesoria które wymagają montażu należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

34911100-7 - Wózki

39290000-1 - Wyposażenie różne

39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 222428,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Zakup i montaż wyposażenia (wyposażenie kuchenne, wyposażenie RTV i multimedialne) dla żłobka.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- Dostawę sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części II zamówienia.
- Wszystkie produkty i sprzęty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś.
- Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
- Termin realizacji do 42 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 110102,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Dostawa i montaż mebli do sal pobytu dzieci, sanitariatów oraz pomieszczeń biurowych dla żłobka
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- Dostawę i montaż mebli. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części III zamówienia.
- Meble należy dostarczyć i zamontować w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś.
- Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
- Termin realizacji do 42 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 93927,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218931,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530732,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218931,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218931,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440663,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367293,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56842,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 001 33 78

7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56842,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.