eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU - WYMIANA NAWIERZCHNI STAREGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE
ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU –
WYMIANA NAWIERZCHNI STAREGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001002892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inflancka 13

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-354

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zsp03@wroclawskaedukacja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3wroclaw.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE
ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 3 WE WROCŁAWIU –
WYMIANA NAWIERZCHNI STAREGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29770013-1194-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059039/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana nawierzchni starego boiska wielofunkcyjnego na terenie ZSP 3 ul. Inflancka 13 we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie nawierzchni starego boiska wielofunkcyjnego, usytuowanego na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu, przy ul. Inflanckiej 13.
2. Zakres robót do wykonania obejmuje:

1) Zerwanie starej nawierzchni poliuretanowej (ok. 35 mm ET, 10 mm SBR i natrysk EPDM ok. 2 mm) wraz z wywozem i utylizacją pow. istniejącego boiska ok. 613 m2.
2) Rozebranie i utylizacja istniejącego sprzętu sportowego boiska (dwóch koszy do koszykówki, zestawu do siatkówki) wraz z fundamentami, tulejami oraz uzupełnieniem podbudowy z kruszywa granitowego 0-31,5 mm – wywóz i utylizacja.
3) Profilacja i zagęszczenie istniejącego podłoża kamiennego, w razie potrzeby uzupełnić warstwą kruszywa granitowego 0-31,5 oraz miału granitowego 0-5 mm – Is >= 0,99.
4) Dostawa i montaż nowego sprzętu sportowego:

a) 2 szt. bramek do piłki ręcznej 2x3m z aluminium wraz z siatkami montaż w tulejach
b) 1 szt. zestawu do siatkówki z aluminium wraz z siatka i antenkami, montaż w tulejach
c) 4 szt. koszy do koszykówki typu „gęsia szyja” wraz z osłonami zabezpieczającymi na słupy, montaż z tulejach, konstrukcja stalowa w fundamencie 1 x 1 m – zgodnie z zalecaniami producenta

5) Wykonanie warstwy ET gr. 35 mm (mieszanina granulatu gumowego, kruszywa kwarcowego i spoiwa żywicznego) na powierzchni całego boiska – ok. 613 m2.
6) Wykonanie warstwy EPDM gr. 10 mm (mieszanina granulatu EPDM pierwotnego barwionego w masie wraz z spoiwem żywicznym) w kolorze ceglastym – ok. 613 m2.
7) Wykonanie linii dla wszystkich dyscyplin (piłka ręczna boisko niepełny wymiar, boisko do siatkówki oraz linia rzutów wolnych dla koszykówki), linie w odrębnych kolorach dla poszczególnych dyscyplin, zgodnie z obowiązującymi przepisami – poglądowy rysunek linii dla boiska do piłki ręcznej w załączeniu.
8) Dostawa i montaż regulaminu korzystania boiska o nawierzchni poliuretanowej (ostateczna treść umieszczona na regulaminie ma być uzgodniona z placówką).
9) Oczyszczenie istniejącego placu z kostki betonowej z chwastów, przerostów roślin.
10) Przełożenie istniejącej kostki betonowej typu Holland wypchanej przez korzenie drzew na pow. ok. 130 m 2 w zakres prac wchodzi:

a) Rozebranie istniejącej kostki betonowej wraz z podbudową
b) Wykarczowanie korzeni drzew znajdujących się pod kostką
c) Wykonanie nowej konstrukcji pod kostkę brukową ze stabilizacji cementowo-piaskowej Rm=1,5-2,5 MPa oraz kruszywa granitowego 0-31,5 mm zagęszczenie Is=1,00; E2=100 MPa
d) Ułożenie ponowne kostki betonowej na miale kamiennym granitowym 0-5 mm

11) Wykonanie ekranów przeciwkorzeniowych wzdłuż granicy zabrukowanej na dł. ok. 80 m wys. maty zakopanej w ziemi ok. 40 cm – zaleca się wykop wykonać ręcznie.
12) Wykonanie ręcznie wykopu na około istniejącego boiska między obrzeżem a piłkochwytem na szerokość 20 cm na 3 bokach oraz ok. 40 cm na 1 krótszym boku w celu wykonania opaski z kostki betonowej typu Holland ułożonej na stabilizacji cementowo-piaskowej Rm=1,5 - 2,5 MPa gr. ok. 10 cm (szerokość opaski 20 cm na 3 bokach oraz ok. 40 na 1 boku).
13) Naprawa terenów szkoły po prowadzonych robotach i transporcie materiałów w tym założenie trawników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASB BUDOWNICTWO - S. Augustyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891149858

7.3.3) Ulica: Tuszyn 61C

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 58-207

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.