Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408285/01 - Wynik z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa doradczo-szkoleniowa polegająca na wsparciu administracji publicznej w Ukrainie w przygotowaniu programów kompleksowej odbudowy w wybranych obwodach i wspólnotach terytorialnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa doradczo-szkoleniowa polegająca na wsparciu administracji publicznej w Ukrainie w przygotowaniu programów kompleksowej odbudowy w wybranych obwodach i wspólnotach terytorialnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40ac2e1-2ae0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090264/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.78 Usługa doradczo-szkoleniowa polegająca na wsparciu administracji publicznej w Ukrainie w przygotowaniu programów kompleksowej odbudowy w wybranych obwodach i wspólnotach terytorialnych (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za
pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ. https://zamowienia.mfipr.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona obsługa
JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2
ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc,
.docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4,
.m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. Szczegółowe informacje o
sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w
Rozdziale 2 SWZ. Ilekroć w SWZ, a także w załącznikach do SWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub
też poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, należy przez to rozumieć że
oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji
którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub innym dokumencie
potwierdzającym umocowanie do reprezentowanie lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na
zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. W przypadku przekazywania w postępowaniu
dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie 2016/679”) informujemy, że:
• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy
jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.
• Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwyższej
Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom,
o których mowa w pkt 19.1, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
• Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do
danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/769 –
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do
prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
• Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
rozporządzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia
2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.
• Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi odpowiednio: - 4 lata od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez
cały czas trwania umowy i okresu jej rozliczania, - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o
którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.- w zakresie określonym w przepisach o
archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
• Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych - IOD@mfipr.gov.pl
• Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Szczegółowe informacje na
temat ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.3.2023.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 499675,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 (numeracja zgodna z SWZ) Przedmiotem zamówienia jest usługa doradczo-szkoleniowa (usługa zespołu ekspertów) polegająca na wsparciu administracji publicznej w Ukrainie w przygotowaniu programów kompleksowej odbudowy (PKO), w wybranych obwodach i wspólnotach terytorialnych (lub ich części)), która stanowi element projektu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej nr DWR/ADM 2022/001/3 pn. „Wsparcie administracji publicznej na Ukrainie w implementacji Państwowej Strategii Rozwoju Regionalnego na lata 2021-2027 w obszarze rozwoju i rewitalizacji obszarów miejskich – kontynuacja”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: (numeracja zgodna z SWZ) 3.4 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy polegających na powtórzeniu usług, o których mowa w pkt III.1, 2, 3, 5 OPZ, wyłączając pkt III.4 OPZ - organizacja wizyty stacjonarnej w Polsce, maksymalnie do kwoty 87 000,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie eksperta
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
(zgodnie z SWZ) 5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami (ekspertami) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w tym:
5.2.4.1 Zespołem ekspertów głównych którzy będą brali udział w realizacji całego Zamówienia. W skład zespołu wejdzie 3 ekspertów:
a) 1 ekspert wiodący z zakresu rewitalizacji i rozwoju miast który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy mgr lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 3 dokumentów strategicznych lub programowych dotyczących rozwoju miast lub rewitalizacji na poziomie lokalnym lub regionalnym
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w tworzeniu co najmniej 1 dokumentu strategicznego lub programowego w zakresie rewitalizacji miast;
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej rozwoju miast lub rewitalizacji na poziomie lokalnym lub krajowym;
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był ekspertem wiodącym w co najmniej 1 projekcie międzynarodowym dotyczącym rozwoju miast lub rewitalizacji;
b) 1 ekspert wspierający z zakresu planowania przestrzennego który musi spełnić wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy mgr lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni,
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej planowania przestrzennego;
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził 3 szkolenia lub prelekcje/wykłady z zakresu planowania przestrzennego.
c) 1 ekspert wspierający z zakresu polityki rozwoju regionalnego i lokalnego który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy mgr lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni,
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej rozwoju regionalnego lub lokalnego;
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził 3 szkolenia lub prelekcje/wykłady z zakresu polityki rozwoju lokalnego lub regionalnego.
5.2.4.2 Zespołem ekspertów tematycznych, którzy będą brali udział w realizacji Zadania nr 2. W skład zespołu wejdzie dokładnie 5 ekspertów:
a)1 ekspert z zakresu urbanistyki, architektury i planowania przestrzennego, który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe z zakresu urbanistyki, architektury i planowania przestrzennego - tytuł zawodowy mgr lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni,
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w tworzeniu co najmniej 1 dokumentu strategicznego w zakresie urbanistyki lub architektury lub planowania przestrzennego,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył (jako kierownik projektu lub członek zespołu projektowego) przy realizacji co najmniej 1 opracowania projektowego lub planistycznego zawierającego koncepcję programowo-przestrzenną na obszarze zabudowy śródmiejskiej, łączącego w sobie co najmniej 4 funkcje spośród takich jak: publiczne, mieszkaniowe, kulturalne, komunikacyjne, handlowe itp. dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000 albo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył (jako kierownik projektu lub członek zespołu projektowego) przy realizacji 2 dowolnych opracowań projektowych lub planistycznych dla miast w tym w co najmniej jednym opracowaniu dotyczącym sporządzania koncepcji zagospodarowania terenu dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000;
b) 1 ekspert z zakresu rozwoju społeczno-gospodarczego i ekonomii społecznej który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów publicznych lub polityki społecznej - tytuł zawodowy mgr lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni,
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w sporządzaniu co najmniej 2 dokumentów strategicznych lub programowych w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego lub ekonomii społecznej dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000 ;
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej rozwoju społeczno-gospodarczego lub ekonomii społecznej dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000 ;
c) 1 ekspert z zakresu rozwoju infrastruktury transportowej który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub finansów publicznych lub infrastruktury komunikacyjnej lub transportowej - tytuł zawodowy mgr lub mgr inżyniera lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w sporządzaniu co najmniej 2 dokumentów strategicznych lub programowych w zakresie rozwoju infrastruktury transportowej,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej rozwoju infrastruktury transportowej dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000;
d) 1 ekspert z zakresu ochrony środowiska i klimatu który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub klimatu - tytuł zawodowy mgr lub mgr inżyniera, lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni,
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w tworzeniu co najmniej 1 dokumentu strategicznego lub programowego w zakresie ochrony środowiska i klimatu,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej adaptacji zmian do klimatu dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000 ;
e) 1 ekspert z zakresu ochrony zdrowia, który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy mgr lub równoważny (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w tworzeniu co najmniej 1 dokumentu strategicznego lub programowego w zakresie ochrony zdrowia
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej 1 ekspertyzy lub analizy dotyczącej ochrony zdrowia dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 50 000;
5.2.4.3 Zespołem ekspertów lokalnych, którzy będą brali udział w realizacji Zadania nr 2. W skład zespołu wejdzie 2 ekspertów:
a) 1 ekspert z zakresu urbanistyki, architektury i planowania przestrzennego, który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy mgr lub mgr inżyniera lub równoważny w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia)
posiada znajomość języka ukraińskiego na poziomie C2
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w tworzeniu co najmniej 1 dokumentu strategicznego w zakresie urbanistyki lub architektury lub planowania przestrzennego.
b) 1 ekspert z zakresu rozwoju społeczno-gospodarczego, który musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
posiada wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy mgr lub mgra inżyniera lub równoważny w przypadku ukończenia zagranicznej uczelni (dyplom ukończenia studiów wyższych jednolitych lub studiów drugiego stopnia) posiada znajomość języka ukraińskiego na poziomie C2
posiada znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zapewniał (jako ekspert wiodący lub członek zespołu doradczego) doradztwo metodologiczne i merytoryczne w tworzeniu co najmniej jednego dokumentu strategicznego w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ) 6.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenia Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1. także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ, brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.2 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
d) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia;
e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SWZ) 6.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 5 SWZ Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 4 SWZ. Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1. także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.2 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
d) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;
e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
(numeracja zgodna z SWZ)8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
8.11.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ oraz;
8.11.2. oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. SWZ według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;
8.11.3. oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 SWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy;
8.11.4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
8.11.5. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3. SWZ według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;
8.11.6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;
8.11.7. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
8.11.8. Na potrzeby oceny ofert w kryterium, o którym mowa w pkt 13.4 SWZ oferta musi zawierać dokument pn.: „Koncepcja realizacji zamówienia”, w treści którego zostaną zawarte niżej wymienione zagadnienia:
a) lista dokumentów źródłowych (w odniesieniu do czynności realizowanych w ramach Zadania 1, wskazanych w OPZ pkt III.1.b-c);
b) koncepcja organizacji procesu opracowania programów kompleksowej odbudowy (w odniesieniu do Zadania nr 2);
c) koncepcja i ramowy program trzech szkoleń (w odniesieniu do Zadania 3);
d) koncepcja i ramowy program wizyty studyjnej (w odniesieniu do Zadania 4);
e) zdefiniowane przez Wykonawcę ryzyka wraz ze środkami im zapobiegającymi na etapie realizacji Zamówienia.
Koncepcja realizacji zamówienia, przygotowana zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1) preferowany format zapisu dokumentu Koncepcja realizacji zamówienia plik PDF (ww. plik musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy – jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia);
2) preferowana objętość dokumentu Koncepcja realizacji zamówienia: nie więcej niż 14400 znaków ze spacjami; W przypadku Koncepcji realizacji zamówienia liczącej powyżej 14400 znaków ze spacjami, ocenie podlegać będzie tylko treść licząca 14400 znaków ze spacjami.
Uwaga!
Jeżeli oferta nie będzie zawierała dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego uzupełnienia. W takim przypadku oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
8.11.9 Na potrzeby oceny ofert w kryterium, o którym mowa w pkt 13.5 SWZ oferta musi zawierać wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia „Dodatkowe doświadczenie eksperta”, który wykonawca załączy do oferty. Wzór wykazu dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(numeracja zgodna z SWZ)5.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
5.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w umowie.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
- Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu przy ul. 1 Sierpnia od nr 30B do nr 44A w Warszawie
- Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu dokumentu Krajowych ram polityki w zakresie rozwoju rynku w odniesieniu do paliw alternatywnych w sektorze transportu (...)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.