eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa polegająca na świadczeniu Serwisu Gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na świadczeniu Serwisu Gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na świadczeniu Serwisu Gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d27a81-46c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000511/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270118/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/TP/CKZ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 561650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej.

2. Na świadczenie serwisu gwarancyjnego Wrocławskiej Platformy Edukacyjnej (zwanej dalej „Systemem”) składa się realizacja czynności w ramach określonych poniżej obszarów:

1) obszar I – wykonanie przeglądu Systemu oraz aktualizacja dokumentu pn. „Dokumentacja techniczna oraz użytkownika”, tj. dokumentu zawierającego informację o budowie i konfiguracji Systemu oraz dokumentu informującego, jak użytkownik ma posłużyć się aplikacją, aby obsłużyć wszystkie procesy, jakie System może realizować (zwanego dalej „Dokumentacją”, do którego dostęp opisano w rozdz. IV ust. 5 swz oraz w sekcji III 3.3 Ogłoszenia), tj.:
a) wykonanie przeglądu konfiguracji wszystkich składników Systemu w tym m.in. systemów operacyjnych, narzędzi w tym baz danych, aplikacji i innych składników,
b) aktualizacja Dokumentacji zgodnie ze standardem, który stanowi Załącznik nr 4 do projektu umowy (załącznik nr 9 do swz).
2) obszar II – świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu obejmujące:
a) utrzymanie Systemu,
b) obsługę Zgłoszeń Serwisu Gwarancyjnego,
c) zapewnienie zgodności Systemu z przepisami prawa powszechnego,
d) wsparcie techniczne Wykonawcy świadczone dla pracowników Zamawiającego.
3) obszar III – świadczenie usługi Modyfikacji, w tym zmian programistycznych realizowanych zgodnie z zaleceniami moodle.org. (z zastrzeżeniem, iż w danym roku świadczenie tej usługi nie może przekroczyć 150 roboczogodzin)

3. System składa się z Platformy https://pe.edu.wroclaw.pl oraz Platformy https://pe.edu.wroclaw.pl/planlekcji
Są to platformy LMS zbudowane na bazie Moodle wersja 3.9, rozszerzone o zmiany programistyczne zintegrowane z usługami Microsoft Office 365. Uwierzytelnianie użytkownika realizowane jest za pomocą Microsoft Authorisation EndPoint.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Załączniku nr 1 do swz – OPZ (zwanym dalej „OPZ”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636525,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intersieć Andrzej Szandała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262548222

7.3.3) Ulica: Karola Goduli 36

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-703

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.