eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa sprzętu informatycznego wraz z aktualizacją oprogramowania i opieką serwisową



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z aktualizacją oprogramowania i opieką serwisową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790026068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suwalska 38

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 629 02 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 87 629 02 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://elk.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego wraz z aktualizacją oprogramowania i opieką serwisową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e85a060-97f7-4401-bb5d-41d0d0e4fea8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00479041/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup serwera i innego sprzętu komputerowego wraz ze wsparciem technicznym posiadanego oprogramowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e85a060-97f7-4401-bb5d-41d0d0e4fea8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https:/ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pup.elk.pl.

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum Pomocy".

Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy urząd Pracy z siedzibą w Ełku 19-300 Ełk, ul. Suwalska 38.
2. Zamawiający przetwarza podane dane osobowe w ramach składanej oferty w celu wyłonienia oferenta, z którym zostanie zawarta umowa na zlecenie wykonania zamówienia publicznego. Podanie danych osobowych w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy i jej realizacji jest obowiązkowe. Przetwarzanie jest obowiązkiem prawnym nałożonym na Zamawiającego w związku z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z przepisami ww. ustawy podane dane osobowe zawarte w protokole z postępowania lub załącznikach będą przetwarzane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zawarcia umowy z oferentem podane przez niego dane osobowe jego lub jego pracowników przetwarzane będą przez okres trwania umowy oraz przez okres niezbędny do umożliwienia dochodzenia roszczeń przez strony.
4. Zgromadzone dane osobowe udostępniane będą pracownikom Zamawiającego oceniającym złożone oferty oraz pracownikom Zamawiającego zaangażowanym w realizację i rozliczenie umowy zawartej w wyniku przetargu. Dane mogą być także udostępniane podmiotom zapewniającym Zamawiającemu usługi pocztowe oraz bankom podczas wykonywania transakcji rozliczeniowych. Ponadto w celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych dane osobowe niezbędne do rozliczenia umowy będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania.
5. W przypadku korzystania przez uprawnionych oferentów z prawa do środków ochrony prawnej określonych w Dziale IX ustawy Prawo Zamówień Publicznych mogą być udostępniane informacje o wyrokach skazujących, naruszeniach prawa i powiązanych z tym środkach bezpieczeństwa (o których mowa w art. 10 RODO).
6. W związku z prowadzonym przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do danych osobowych,
• prawo żądania sprostowania danych osobowych, którego realizacja nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
• prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które może być realizowane dopiero po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
• prawo do usunięcia danych osobowych wyłącznie w sytuacjach, gdy jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy prawa.
W celu skorzystania z powyższych praw prosimy kontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19-300 Ełk, lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
Może Pani/ Pan również wznieść skargę dotyczącą przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zamawiający powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Zamawiającego lub poprzez pocztę elektroniczną na adres iod@pup.elk.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę której dane osobowe dotyczą , z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.240.1.JS.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wraz z aktualizacją oprogramowania VEEAM, oprogramowania Vmware, opieką serwisowa na okres 12 miesięcy oraz zasilacza UPS Typ 1 – 1 sztuka, zasilacz UPS Typ 2 – 1 sztuka, dysku zewnętrznego 5TB - 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów:
- cena brutto - 60
- gwarancja serwera - 40
1) dla kryterium „Cena brutto (PC)”:
Przez kryterium „Cena brutto (PC)” Zamawiający rozumie całkowity koszt brutto realizacji całości zamówienia wyrażony w PLN. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę brutto wpisaną przez Wykonawcę do Formularza ofertowego.
Punkty za kryterium „Cena brutto (PC)” obliczone zostaną wg następującego wzoru:
PC = (cena brutto oferty najtańszej / cena brutto oferty badanej) x 100 x 60%
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
2) dla kryterium „Gwarancja serwera (PG)”:
W kryterium „Gwarancja serwer (PG)” ocenie podlegać będzie liczba miesięcy, o jaką Wykonawca zaoferuje wydłużenie obowiązkowego 60-miesięcznego terminu gwarancji na oferowany serwer.
W ramach wskazanego kryterium punkty będą przyznawane w następujący sposób:
a. Zaoferowanie przez Wykonawcę 60 miesięcznego okresu gwarancji serwera – 0 pkt;
b. Zaoferowanie przez Wykonawcę 72 miesięcznego okresu gwarancji serwera – 20 pkt;
c. Zaoferowanie przez Wykonawcę 84 miesięcznego okresu gwarancji serwera – 20 pkt.
Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów:
ΣPK = PC + PG, gdzie:
PK- liczba punktów za wszystkie kryteria,
PC- liczba punktów za kryterium "Cena brutto wykonania zamówienia",
PG- liczba punktów za kryterium "Gwarancja serwera",

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja serwera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.
a) dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada wystawione przez Producenta następujące certyfikaty VMware Certified Professional - Data Center Virtualization 2019 (VCP-DCV 2019) nowszym lub równoważny, tj., określony na nie niższym poziomie jakości,
b) dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada wystawione przez Producenta następujące certyfikaty Veeam Certified Engineer (VMCE) lub równoważny, tj., określony na nie niższym poziomie jakości,
c) dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada wystawione przez Producenta następujące certyfikaty Fortinet Certified Professional Network Security lub równoważny tj., określony na nie niższym poziomie jakości.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,
Wykazu osób Załącznik Nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz określonym w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/ - za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.