Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00267956/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00323122/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00323122/02 - Wynik z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi – Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251105668
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Proletariacka 2/6
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-569
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325162
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wyniku postępowania,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00323122/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający w odpowiedzi na pytanie jednego z Wykonawców wyraził zgodę na podzielenie części I na część I a i część I b. W związku z powyższym przy sporządzaniu ogłoszenia o wyniku postępowania nastąpiło zwiększenie ilości części z 3 do 4 ( tj. część I została podzielona na część Ia i Ib. ). Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części I b - Zamawiający sporządzi w kolejnym ogłoszeniu o wyniku postępowania, ponieważ technicznie nie ma takiej możliwości, gdyż w ogłoszeniu o zamówieniu zostały przewidziane trzy części, a nie cztery.
Po zmianie:
W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział 3 części zamówienia. W trakcie postępowania Zamawiający w odpowiedzi na wniosek jednego z wykonawców wyraził zgodę na podzielenie części nr I na część Ia i część Ib. Zmiana została przewidziana w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o numerze 2021/BZP 00267956/01 z dnia 2021-11-15 w punkcie "informacje dodatkowe" ponieważ nie ma możliwości dodanie dodatkowej części. w sekcji INFORMACJE DODATKOWE zamawiający przekazuje informacje dotyczące ofert i umowy dla części I b.
część Ib
SEKCJA IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.12.2021
2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
3. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365949,00 PLN
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
część Ib
5. krótki opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1b do SWZ.
6. główny kod CPV: 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne
7. wartość części: 55296,00 PLN
SEKCJA V: ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY ( dla części Ib)
1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
2. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
3. Liczba ofert dodatkowych: 0
4. Liczba otrzymanych od MŚP: 1
5.. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6. Liczba ofert wykonawców z siedziba w państwie spoza EOG: 0
7. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco nisko cenę lub koszt: 0
8.Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
9. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
10. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
11. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61309,08 PLN
12. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: nie
13. Oferta wybranego wykonawcy jest oferta wariantową: nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
(dla części Ib)
1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie: nie
WYKONAWCA
1. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca,
2. Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
3. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowo Techniczne "ANIMAL TRADE" sp. z o.o.
4. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010894225
5. Ulica: Wyczółki 75
6. Miejscowość: Warszawa
7.Kod pocztowy: 02-820
8. Województwo: mazowieckie
9. Kraj: Polska
10. Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: nie
SEKCJA VIII UMOWA ( dla części Ib)
1. Data zawarcia umowy: 2021-12-09
2. Wartość umowy/umowy ramowej: 61309,08 PLN
3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
część Ib
SEKCJA IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.12.2021
2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
3. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365949,00 PLN
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
część Ib
5. krótki opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1b do SWZ.
6. główny kod CPV: 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne
7. wartość części: 55296,00 PLN
SEKCJA V: ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY ( dla części Ib)
1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
2. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
3. Liczba ofert dodatkowych: 0
4. Liczba otrzymanych od MŚP: 1
5.. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6. Liczba ofert wykonawców z siedziba w państwie spoza EOG: 0
7. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco nisko cenę lub koszt: 0
8.Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
9. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
10. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
11. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61309,08 PLN
12. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: nie
13. Oferta wybranego wykonawcy jest oferta wariantową: nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
(dla części Ib)
1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie: nie
WYKONAWCA
1. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca,
2. Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
3. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowo Techniczne "ANIMAL TRADE" sp. z o.o.
4. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010894225
5. Ulica: Wyczółki 75
6. Miejscowość: Warszawa
7.Kod pocztowy: 02-820
8. Województwo: mazowieckie
9. Kraj: Polska
10. Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: nie
SEKCJA VIII UMOWA ( dla części Ib)
1. Data zawarcia umowy: 2021-12-09
2. Wartość umowy/umowy ramowej: 61309,08 PLN
3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej dla Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego " Zespół Opieki Zdrowotnej' w Kłodzku
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych oraz odczynników, mat. zużywalnych, strzykawek do pobierania próbek gazometrycznych z pakietem serwisowym
- Dostawa odczynników do równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą 3 sztuk analizatorów parametrów krytycznych na okres 7 miesięcy
- Zakup i dostawa testów do badań metodą ELISA do posiadanego analizatora (Chorus Trio) w celu poszerzenia oferty diagnostycznej o dodatkowe badania dla Pracowni Wirusologii
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.