eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi - Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi – Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251105668

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Proletariacka 2/6

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-569

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi – Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2788923-3e14-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015968/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258364/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365949,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. W wyniku modyfikacji SWZ część I została podzielona część I a oraz część Ib. Przedstawiane informacje dotyczą części - I a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 130698,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 114955,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH ESKULAP M. Furyk, J. Matłosz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271069496

7.3.3) Ulica: ul. Elsnera 6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160497,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160497,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160497,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN2LAB sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387206109

7.3.3) Ulica: ul. Ziemowita 2/2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-830

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160497,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124151,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124151,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124151,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016755430

7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124151,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział 3 części zamówienia. W trakcie postępowania Zamawiający w odpowiedzi na wniosek jednego z wykonawców wyraził zgodę na podzielenie części nr I na część Ia i część Ib. Zmiana została przewidziana w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o numerze 2021/BZP 00267956/01 z dnia 2021-11-15 w punkcie "informacje dodatkowe" ponieważ nie ma możliwości dodanie dodatkowej części. w sekcji INFORMACJE DODATKOWE zamawiający przekazuje informacje dotyczące ofert i umowy dla części I b.
część Ib
SEKCJA IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.12.2021
2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
3. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365949,00 PLN
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
część Ib
5. krótki opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1b do SWZ.
6. główny kod CPV: 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne
7. wartość części: 55296,00 PLN
SEKCJA V: ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY ( dla części Ib)
1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
2. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
3. Liczba ofert dodatkowych: 0
4. Liczba otrzymanych od MŚP: 1
5.. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6. Liczba ofert wykonawców z siedziba w państwie spoza EOG: 0
7. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco nisko cenę lub koszt: 0
8.Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
9. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
10. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
11. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61309,08 PLN
12. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: nie
13. Oferta wybranego wykonawcy jest oferta wariantową: nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
(dla części Ib)
1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie: nie
WYKONAWCA
1. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca,
2. Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
3. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowo Techniczne "ANIMAL TRADE" sp. z o.o.
4. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010894225
5. Ulica: Wyczółki 75
6. Miejscowość: Warszawa
7.Kod pocztowy: 02-820
8. Województwo: mazowieckie
9. Kraj: Polska
10. Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: nie
SEKCJA VIII UMOWA ( dla części Ib)
1. Data zawarcia umowy: 2021-12-09
2. Wartość umowy/umowy ramowej: 61309,08 PLN
3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.