Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258364/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00267956/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00325162/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
- 2021/BZP 00323122/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi – Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251105668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Proletariacka 2/6
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-569
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz.wiw@wetgiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wiw-lodz.ezamawiajacy.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi – Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2788923-3e14-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015968/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa testów i odczynników do diagnostyki ASF dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi, Zakładu Higieny Weterynaryjnej oddział w Piotrkowie Trybunalskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258364/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365949,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. W wyniku modyfikacji SWZ część I została podzielona część I a oraz część Ib. Przedstawiane informacje dotyczą części - I a.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 130698,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 114955,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH ESKULAP M. Furyk, J. Matłosz Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271069496
7.3.3) Ulica: ul. Elsnera 6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-105
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160497,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160497,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160497,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN2LAB sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387206109
7.3.3) Ulica: ul. Ziemowita 2/2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-830
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160497,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124151,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124151,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124151,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016755430
7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124151,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
część Ib
SEKCJA IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. numer referencyjny: WIW Adm-zpz.272.1.12.2021
2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
3. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365949,00 PLN
4. Rodzaj zamówienia: dostawy
część Ib
5. krótki opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1b do SWZ.
6. główny kod CPV: 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne
7. wartość części: 55296,00 PLN
SEKCJA V: ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY ( dla części Ib)
1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
2. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
3. Liczba ofert dodatkowych: 0
4. Liczba otrzymanych od MŚP: 1
5.. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6. Liczba ofert wykonawców z siedziba w państwie spoza EOG: 0
7. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco nisko cenę lub koszt: 0
8.Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
9. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
10. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61309,08 PLN
11. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61309,08 PLN
12. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: nie
13. Oferta wybranego wykonawcy jest oferta wariantową: nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
(dla części Ib)
1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie: nie
WYKONAWCA
1. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca,
2. Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia
3. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowo Techniczne "ANIMAL TRADE" sp. z o.o.
4. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010894225
5. Ulica: Wyczółki 75
6. Miejscowość: Warszawa
7.Kod pocztowy: 02-820
8. Województwo: mazowieckie
9. Kraj: Polska
10. Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: nie
SEKCJA VIII UMOWA ( dla części Ib)
1. Data zawarcia umowy: 2021-12-09
2. Wartość umowy/umowy ramowej: 61309,08 PLN
3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa odczynników chemicznych
- Zakup odczynników (immunoreagentów) do badań immunohistochemicznych.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Dostawa odczynników do badań gazometrii wraz z dostawą i dzierżawą analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.