Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 18, ul. Mazowiecka 30a w Krakowie – przebudowa parteru i pierwszego piętra w celu dostosowania do obowiązujących przepisów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 18, ul. Mazowiecka 30a w Krakowie – przebudowa parteru i pierwszego piętra w celu dostosowania do obowiązujących przepisów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23811db3-f668-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050108/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 18, ul. Mazowiecka 30a w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie publiczne udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienie podstawowe nr ZIM.ZP.262.2.3.2023 pn. Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 18 przy ul. Mazowieckiej 30a w Krakowie – prowadzone było w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostały przewidziane zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 2023/BZP 00093154/01 z dnia 13.02.2023 r. oraz w SWZ z dnia 13.02.2023 r. Umowa z Wykonawcą (Firma Handlowa ,,MIKULEC” Andrzej Mikulec) została zawarta w dniu 13.04.2023 r. Wartość niniejszego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM.ZP.262.2.3.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1009941,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie kondygnacji parteru i pierwszego piętra w celu dostosowania do obowiązujących przepisów Żłobka Samorządowego nr 18, przy ul. Mazowieckiej 30a w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załącznikach do Zaproszenia, w tym m.in. w Projektowanych Postanowieniach Umownych (zwanych dalej PPU), stanowiących załącznik nr 1 oraz dokumentach wskazanych w Wykazie dokumentów opisujących przedmiot zamówienia (link do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 8).
3. Niniejsze zamówienie realizowane jest z wykorzystaniem środków finansowych pochodzących z Europejskiego Banku Inwestycyjnego zwanym dalej „EBI” (z siedzibą: w Luksemburgi, 100blvd Konrad Adenauer, L-2950 Luksemburg) na podstawie umowy finansowej nr (FI No) 94.304 (Numer operacyjny (Serapis No) 2022-0034 Krakow Urban Development (Rozwój Obszarów Miejskich Krakowa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ,,MIKULEC" Andrzej Mikulec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734 151 81 38
7.3.3) Ulica: Biała Niżna 504
7.3.4) Miejscowość: Grybów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "MIKULEC" Andrzej Mikulec
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "MIKULEC" Andrzej Mikulec
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, z uwagi na spełnienie następujących przesłanek:
a) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy,
c) zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych,
d) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem,
e) wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.