Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251614/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00281017/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie termomodernizacji budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie wraz z przebudową strefy wejścia głównego do budynku – etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Erica Mendelsohna w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 85
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-527
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 541 21 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plsp_olsztyn@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/plastykolsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/1699c320-01aa-45fc-8e70-ff6767df11b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie termomodernizacji budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie wraz z przebudową strefy wejścia głównego do budynku – etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628cba69-0237-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00198547/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa strefy wejścia głównego do budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/07/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na dokończeniu termomodernizacji budynku Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie w zakresie docieplenia ściany elewacji północnej – frontowej od strony ul. Partyzantów wraz z przebudową strefy wejścia głównego do budynku – etap I.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej rozdział II i stanowi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej SWZ lub Specyfikacją). Zakres i rodzaj robót określają załączone przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa:
- przedmiar robót – Docieplenie ściany północnej, frontowej od strony ul. Partyzantów,
- przedmiar na roboty budowlane - Przebudowa strefy wejścia głównego do budynku – etap I.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę i/lub dalszego podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w ust. 6, określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia usługi, Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić na czas realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, o których mowa w ust. 6, zwane dalej pracownikami, na podstawie umowy o pracę pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:
1) prace ogólnobudowlane, prace montażowe, prace porządkowe – sprzątanie terenu, przygotowanie terenu oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne,
2) operatorzy maszyn sprzętu i urządzeń (obsługa sprzętu, maszyn i urządzeń), obejmujące cały zakres rzeczowy zamówienia wskazany w SWZ, dokumentacji technicznej oraz niniejszej umowie – których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 3, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy o pracę, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres obowiązków pracownika, dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów, o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentów, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną.
7. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia z prawem opcji. Zamawiający dopuszcza, w zależności od wolnych środków Zamawiającego, po dokonaniu czynności otwarcia ofert, udzielenie zamówienia z prawem opcji w zakresie poz. 25 przedmiaru robót budowlanych (ślusarka drzwiowa). Udzielenie zamówienia uzależnione będzie od wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia po ich zmniejszeniu o wysokość ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający może, lecz nie musi udzielić zamówienia dotyczącego prawa opcji.
10. Zamawiający rekomenduje przeprowadzenie wizji lokalnej na ternie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1223112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GN-KNIT BUILDING DIVISION Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393876571
7.3.3) Ulica: pl. Daszyńskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-586
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GN-KNIT BUILDING DIVISION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GN-KNIT BUILDING DIVISION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Świadczenie usługi odbioru, transportu, magazynowania i utylizacji odpadów medycznych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Przebudowa części pomieszczeń budynku Collegium Universum blok D i C - 1 z przeznaczeniem na pomieszczenia laboratoryjne i biurowe.
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- "Termomodernizacja budynku szatni na Stadionie Miejskim w Szepietowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.