Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 47 00
1.5.8.) Numer faksu: 25 756 47 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4da6bf4-db91-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4da6bf4-db91-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028975/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1406325,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”.
Przedmiot zamówienia:
Zadanie będzie polegało na wykonaniu rozbiórki istniejącego obiektu mostowego i budowy nowego obiektu mostowego w ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie w miejscu przejścia przez rów melioracyjny oznaczony R-A, a także na wykonaniu odcinka drogi o długości 45m (szerokość jezdni 6m – dwa pasy ruchu o szerokości po 3m) – tj. nowej asfaltowej konstrukcji nawierzchni jezdni (z jednostronnym pochyleniem poprzecznym o wartości przechyłu 2%) wraz ze ścieżką pieszo – rowerową (o szerokości 3m) z betonowej kostki brukowej (grubości 8 cm) i zjazdami do nieruchomości (od strony zachodniej z betonowej kostki brukowej (grubości 8 cm), natomiast od strony wschodniej z asfaltu), urządzeń bezpieczeństwa ruchu (w tym barieroporęczy), poboczy - zgodnie z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej. Projektowany obiekt w postaci odcinka drogi i obiektu inżynierskiego został nawiązany do sąsiednich terenów. Inwestycja ma na celu dostosowanie własności użytkowych obiektu do obowiązujących normatywów. Odwodnienie nawierzchni jezdni i ścieżki pieszo – rowerowej na obiekcie odbywać się będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do krawędzi jezdni, a następnie wzdłuż krawężników i dalej ściekami skarpowymi do rowów przydrożnych. Na długości ścieżki pieszo - rowerowej i barier ochronnych jezdnia będzie ograniczona krawężnikami 20x30 na ławie betonowej C12/15 z oporem. Na długości ścian czołowych obiektu zastosowane zostaną krawężniki kamienne, a w pozostałych miejscach betonowe. Pod zjazdem po stronie wschodniej wykonany zostanie przepust z rur HDPE SN8 o średnicy 400mm i długości 10m. Rury przepustów ułożone zostaną na fundamencie kruszywowym gr. 30cm w osłonie z geowłókniny separacyjnej min. 300g/m2. Na fundamentach ułożona zostanie luźna podsypka z piaski do osadzenia rur. Rura na wlocie i wylocie zostanie docięta do pochylenia 1:1. Na wlocie i wylocie przepustu wykonane zostanie umocnienie z obruku kamiennego gr. min. 20cm na warstwie chudego betonu C12/15 gr. min. 10cm ze spoinowaniem. Z kolei od strony zachodniej, tj. od strony działki 195/4 w ramach zadania zaprojektowano zabudowę odcinka istniejącego rowów przydrożnego w postaci przepustu z rur HDPE SN8 o średnicy 500mm i długości 20m. Na początku odcinka rów zostanie umocniony korytkami prefabrykowanymi i skierowany do projektowanej żelbetowej studni rewizyjnej średnicy 1500 z osadnikiem poziomym. Dalej wody za pośrednictwem projektowanego kolektora zostaną skierowane do rowu R-A. Rury przepustu ułożone zostaną na fundamencie kruszywowym gr. 30cm w osłonie z geowłókniny separacyjnej min. 300g/m2. Na fundamentach ułożona zostanie luźna podsypka z piaski do osadzenia rur. Na wlocie kolektor zostaną ścięte w dostosowaniu do pochylenia skarp koryta rowu R-A, a skarpa rowu na szerokości wylotu zostanie umocniona obrukiem kamiennym na warstwie chudego betonu C12/15 gr. min. 20cm ze spoinowaniem. W ramach inwestycji zaprojektowano budowę kanału technologicznego oraz przebudowę kolizji z istniejącą siecią teletechniczną, elektroenergetyczną, wodociągową i sanitarną. Należy ponadto przestawić istniejące kolidujące z inwestycją ogrodzenie do granicy pasa drogowego, a także w ramach zadania usunięcia kolidujących drzew. W ramach inwestycji projektuje się wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu. Lokalizację znaków przedstawiono w projekcie stałej organizacji ruchu. Zaprojektowano znaki pionowe średnie z zastosowaniem folii odblaskowej typu 2. Znaki zostaną przytwierdzone do słupków stalowych ocynkowanych średnicy 70mm.
Zgodnie z dokumentacją projektową zaprojektowano most drogowy jednoprzęsłowy o konstrukcji gruntowo-powłokowej w postaci konstrukcji łukowej z blach falistych opartej na żelbetowych ławach fundamentowych w obudowie z stalowych grodzic tymczasowych. Obiekt został zaprojektowany na obciążenie wg modelu LM1 na klasę II obciążenia pojazdami samochodowymi wg PN-EN 1991-2:2007 Eurokod 1: Oddziaływania na konstrukcje, Część 2: Obciążenia ruchome mostów. W projekcie zastosowano konstrukcję stalową o rozpiętości 4,548m, wysokości 1,352m i grubości blachy 7,0mm zabezpieczonej przez cynkowanie ogniowe i obustronną powłoką malarską wraz z elementami pomocniczymi do zespolenia ze ścianami czołowymi i zamontowania w fundamencie. Aby zachować wymagane światło umożliwiające przepływ wody miarodajnej, zaprojektowano obiekt o max. świetle poziomym 4,55m i świetle pionowym 1,84-1,94m. Końce konstrukcji stalowej winny być ścięte pionowo i zespolone z żelbetowymi ścianami czołowymi o długości 10,0m. Długość konstrukcji łukowej wyniesie 10,70m (mierząc prostopadle) i 11,39m (w skosie).
Na podstawie badań podłoża gruntowego stwierdzono proste warunki gruntowe, a projektowany obiekt zaliczono do drugiej kategorii geotechnicznej - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012 r., poz. 463).
Szczegółowe warunki realizacji zadania jej pełny zakres określa Dokumentacja Projektowa opracowana przez Biuro Projektowo-Konsultingowe „MOSTY Sławomir Leszczyński ul. Juliana Grzeszaka 8A, 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz przedmiary robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ (Nr 1A, Nr 1B, Nr 1C). Warunki realizacji zadania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Całość robót należy prowadzić zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami, przepisami, STWiORB, z aktualną sztuką i wiedza techniczną, pod stałym nadzorem z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności w podejmowanych działaniach oraz do przestrzegania zapisów wszystkich uzgodnień, warunków i decyzji stanowiących integralną część dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1349018,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2289781,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1349018,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAITIL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000844821
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 15/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1349018,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.