Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227881/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00247079/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożóg”- ETAP I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pożowska
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konskowola.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożóg”- ETAP I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50e47901-d706-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024518/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i przebudowa instalacji elktrycznej i teleinformatycznej w ZPO Pożog
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227881
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348556,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem instalacji alarmowej w Zespole Placówek Oświatowych w Pożogu – Etap I.
Zakres robót w ramach Etapu I obejmuje:
- Rozdział energii dla całego obiektu: Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu, wewnętrzne linie zasilające, tablica główna i wszystkie tablice rozdzielcze.
- Instalacji oświetlenia ogólnego: przewody, oprawy oświetleniowe, osprzęt - w części szkolnej obiektu (piwnica, parter, piętro) i w części przedszkolnej (tylko piwnica)
- Instalacja oświetlenia awaryjnego - w części szkolnej obiektu (piwnica, parter, piętro) i w części przedszkolnej (tylko piwnica)
- Instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia - w części szkolnej obiektu (piwnica, parter, piętro) i w części przedszkolnej (tylko piwnica)
- Instalacji sieci LAN – dwie szafy z wyposażeniem i połączeniem kablem światłowodowym, okablowanie i gniazda dla części szkolnej
- Instalacji punktów dostępu Wi-Fi – dla części szkolnej
- Instalacji monitoringu wewnętrznego – tylko okablowanie w części szkolnej
- Wykonanie robót budowlanych naprawczych – w części objętej robotami elektrycznymi: część szkolna (piwnica, parter, piętro), część przedszkolna (tylko piwnica), w tym malowanie;
- Zdemontowanie istniejącej instalacji - – w części objętej robotami elektrycznymi: część szkolna (piwnica, parter, piętro), część przedszkolna (tylko piwnica)
- montaż systemu sygnalizacji i włamania
UWAGA:
Zakres projektowy obejmuje większy zakres robót aniżeli zakres objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zakres wskazany w niniejszej SWZ oraz szczegółowo określony w pliku: opis zakresu robót -dokument znajdujący się w załączniku nr 1 do SWZ.
Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udostępnione przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350776,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350776,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NKL- INSTALTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123279718
7.3.3) Ulica: Bursztynowa
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-576
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350776,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-21 do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Opracowanie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego w Gminie Końskowola;
- Ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie oc działalności
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- "Zakup dostawa i montaż generatora prądotwórczego oraz zasilacza UPS z dostosowaniem instalacji elektrycznej w budynku UG Podegrodzie, Podegrodzie 248 w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpie..."
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Remont ciągów komunikacyjnych oraz wymiana świetlików w budynku
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.