eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia RaciborskaDowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4

1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324191417

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umkuznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24dd33c4-2b92-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012599/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 . Zamówienie realizowane w podziale na trzy części.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344), poprzez
wskazaną Platformę - JOSEPHINE, aplikację internetową znajdującą się na domenie https://josephine.proebiz.com, która jest
przeznaczona do elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcą w rozumieniu ustawy. Pozostałe zapisy zawarte
zostały w SWZ w rozdziale XIII.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Aby bezproblemowo korzystać z
systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki internetowej. Szczegółowe
informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem
https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf Pozostałe zapisy zawarte zostały w SWZ
w rozdziale XIII.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kuźnia Raciborska, dane kontaktowe: ul. Słowackiego 4, pokój nr 5 47-420 Kuźnia Raciborska;
2) Inspektorem danych osobowych jest dr Bartosz Mendyk, kontakt: iod@drmendyk.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.
„Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w celu przeprowadzenia
postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) w ograniczonym zakresie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność, zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 28 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IB.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1:
„Dowóz uczniów do szkół specjalnych na terenie Miasta Racibórz”,
Świadczenie usług w ramach zadania obejmuje:
1) świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu i odwożeniu do/z:
a) Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Królewskiej 22 w Raciborzu – 9 uczniów,
b) Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Integracyjnym przy ul. Cecylii 30 w Raciborzu – 0 uczniów,
c) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących przy ul. K. Miarki 4 w Raciborzu – 9 uczniów;
(dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów w ciągu roku o 5 uczniów oraz liczby kilometrów do 12 km) ;
2) uczniowie będą odbierani i wysadzani na przystankach autobusowych w miejscowości:
Jankowice - Rudy – Ruda Kozielska – Kuźnia Raciborska – Siedliska
3) w ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 70 kilometrów (przywóz i odwóz);
4) szacowana ilość kilometrów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 13 020 km;
5) szacowana ilość dni w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 186 dni.

4.2.5.) Wartość części: 71610,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 292 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne- Wiek pojazdu, którym świadczony będzie dowóz

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego przy ul. Rogera 2 w Rudach i dzieci do Przedszkola przy ul. Raciborskiej 17 w Rudach”

Świadczenie usług w ramach zadania obejmuje:
1) świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu i odwożeniu do/z:
a) Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego przy ul. Rogera 2 w Rudach - 170 uczniów,
b) Przedszkola przy ul. Raciborskiej 17 w Rudach - 50 dzieci
(dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów w ciągu roku o 5 uczniów);
2) odbieranie i wysadzanie uczniów i dzieci na przystankach autobusowych w miejscowości:
Ruda Kozielska, Szymocice, Jankowice, Rudy – Kolonia Renerowska, Rudy – Podbiała, Rudy – Pod Dębami, Rudy – Biały Dwór, Rudy – Przerycie, Rudy – Brantolka;
3) w ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 62 kilometrów (przywóz i odwóz);
4) szacowana ilość kilometrów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 11 532 km;
5) szacowana ilość dni w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 186 dni.

4.2.5.) Wartość części: 101860,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 292 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne- Wiek pojazdu, którym świadczony będzie dowóz

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 3: „Dowóz ucznia niepełnosprawnego poruszającego się na wózku inwalidzkim do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących na terenie Miasta Racibórz”

Świadczenie usług w ramach zadania obejmuje:
1) świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu ucznia do :
Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących przy ul. K. Miarki 4 w Raciborzu oraz odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu
2) w ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 33 kilometrów (przewóz i odwóz);
3) szacowana ilość kilometrów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 6 138 km;
4) szacowana ilość dni w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 186 dni.

Dotyczy część nr 3 zamówienia:
Dowożenie ucznia musi odbyć się wyłącznie środkami transportu spełniającymi następujące wymogi:
1) pojazd musi być przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim: najazd, platforma, lub winda z napędem elektrycznym oraz miejscem na bezpieczne zamocowanie pasami bezpieczeństwa osób na wózku inwalidzkim, dopuszczony do ruchu drogowego na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
2) pojazd służący do przewozu ucznia winien posiadać aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC, być dopuszczony do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie – dowóz osób niepełnosprawnych),
3) pojazd powinien posiadać sprawny system ogrzewania w okresie jesienno – zimowym,
4) Wykonawca zapewnia dziecku niepełnosprawnemu opiekę podczas przewozu. Opiekun w trakcie przewozu odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo ucznia od chwili odebrania od rodzica/opiekuna prawnego do czasu odprowadzenia do i od wychowawcy/opiekuna w placówce. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, niekarana (zaświadczenie o niekaralności), korzystająca w pełni z praw publicznych, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i zakresu BHP. Opieka obejmuje ucznia podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz w czasie przejazdu. Przewóz ucznia odbywać się może tylko z opiekunem. Wykonawca zapewnia zastępstwa w razie nieobecności w pracy opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.

4.2.5.) Wartość części: 51150,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 292 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne- Wiek pojazdu, którym świadczony będzie dowóz

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
 Dotyczy części zamówienia nr 1, nr 2 i nr 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia – licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia :
 dla części zamówienia nr 1 – na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż : 60 000,00 zł,
 dla części zamówienia nr 2 – na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż : 100 000,00 zł,
 dla części zamówienia nr 3 – na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (wiedza i doświadczenie):
 dla części zamówienia nr 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym przewozie dzieci/uczniów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto w ciągu jednego roku,


 dla części zamówienia nr 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym przewozie dzieci/uczniów o łącznej wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto w ciągu jednego roku,
 dla części zamówienia nr 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym przewozie dzieci/uczniów o łącznej wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto w ciągu jednego roku;

 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (potencjał techniczny):
 w zakresie części zamówienia nr 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma pojazdami dopuszczonymi do przewozu uczniów, posiadającymi aktualne badania techniczne, spełniającymi odpowiednie normy jakości spalin oraz odpowiednią do liczby przewożonych uczniów ilość miejsc siedzących, nie starszymi niż 10 lat (licząc od daty pierwszej rejestracji),
Uwaga: wiek pojazdów stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert,

 w zakresie części zamówienia nr 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma pojazdami dopuszczonymi do przewozu uczniów i dzieci, posiadającymi aktualne badania techniczne, spełniającymi odpowiednie normy jakości spalin oraz odpowiednią do liczby przewożonych uczniów ilość miejsc siedzących, nie starszymi niż 10 lat (licząc od daty pierwszej rejestracji),
Uwaga: wiek pojazdów stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.

 w zakresie części zamówienia nr 3:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma pojazdami, które przystosowane są do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim: najazd, platforma, lub winda z napędem elektrycznym oraz miejscem na bezpieczne zamocowanie pasami bezpieczeństwa osób na wózku inwalidzkim, dopuszczony do ruchu drogowego na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
Uwaga: wiek pojazdów stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.

 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (potencjał osobowy):
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią liczbą kierowców do prowadzenia pojazdów, posiadających stosowne wymagane prawem ruchu drogowego uprawnienia, z których każdy posiada przeszkolenie z zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, tj.:

 w zakresie części zamówienia nr 1
dysponuje dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu uczniów – kierowcy autobusu szkolnego,
 w zakresie części zamówienia nr 2
dysponuje dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu uczniów i dzieci – kierowcy autobusu szkolnego,
 w zakresie części zamówienia nr 3
dysponuje dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu dzieci – kierowcy oraz dysponuje dwoma opiekunami – pełnoletnim, mającymi zdolność do czynności prawnych, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i BHP. Wykonawca zapewnia, że opiekunowie przewożonych dzieci nie widnieją w rejestrze sprawców na tle seksualnym.

3. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dot. podziału zadań między konsorcjantów).
4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej w zakresie wykonanych usług musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie lub;
 przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie;
 w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SWZ,
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – ZAŁĄCZNIK 4 do SWZ.

Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4a do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także przedmiotowe oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg wzoru własnego Wykonawcy;
4) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru własnego Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SWZ,

Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania poniższych dokumentów:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane - załącznik nr 7 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ,
3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzenie opłacenia składki,
4) Wykaz narzędzi (pojazdów) wraz z informacją o dysponowaniu tymi zasobami – załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie dysponował wskazanymi pojazdami (np. potencjał własny, potencjał podmiotu trzeciego).
Jeżeli Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 10 do SWZ.
5) Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia – licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.2201 ze zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie zapisami SWZ wykonawca składa:
1) Ofertę na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 , 1.2 i 1.3 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z treścią przepisu art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wg wzoru własnego Wykonawcy).


Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej w zakresie wykonanych usług musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie lub;
 przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie;
 w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej opisanych przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w tym przypadku Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia w ten sposób, że cena netto pozostanie bez zmian, a podatek VAT zostanie podwyższony lub obniżony zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2) w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych (np. siła wyższa, klęska żywiołowa, stan epidemii), mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy;
3) w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie przedmiotu zamówienia;
4) w przypadku zmiany okresu trwania roku szkolnego, okresowego zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek oświatowych, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu uczniów i dzieci w związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii na skutek występowania wirusa, Zamawiający może dokonać zmiany umowy, poprzez:
a) czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania usług objętych umową,
c) zmniejszenie zakresu świadczenia Wykonawcy, w tym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy lub zmianę sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy;
5) w przypadku zmiany w zakresie podwykonawstwa w zakresie:
a) zmiany zakresu zamówienia powierzonej do wykonania podwykonawcy,
b) zmiany podwykonawcy,
c) rezygnacji z podwykonawcy,
d) powierzenie części zamówienia do wykonania innemu podwykonawcy;
2. Stosownie do treści art. 439 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny paliwa, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 40 % w stosunku do średniej hurtowej ceny paliwa podanej przez PKN Orlen, w dniu poprzedzającym dzień składania ofert,
2) podstawą do ustalenia poziomu zmiany wynagrodzenia Wykonawcy jest relacja wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w miesiącu, w którym upłynął termin składania ofert i analogicznego wskaźnika ogłoszonego w miesiącu zgłoszenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia,
3) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 10% w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy;
4) zmiana wynagrodzenia może następować co kwartał, począwszy najwcześniej od 7-ego miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.
3. Waloryzacja będzie dotyczyła wyłącznie części wynagrodzenia należnego po dacie złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 4.
4. Strona umowy żądająca zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, przedstawia drugiej Stronie odpowiednio uzasadniony wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi okoliczności stanowiące podstawę żądania wniosku.
5. Zamawiający może występować o przedłożenie w oznaczonym terminie dodatkowych informacji, wyjaśnień lub dokumentów, jeśli dane przekazane wraz z wnioskiem budzą wątpliwości Zamawiającego. Zamawiający informuje w formie pisemnej o braku podstaw do uwzględnienia wniosku w całości lub w części.
6. Zmiana umowy może nastąpić jedynie w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie dokonania zmiany umowy oraz pisemna zgoda Zamawiającego na wprowadzenie proponowanej zmiany.
7. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) zmiany danych teleadresowych stron, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami,

Warunki wprowadzenia zmian do umowy zawarto w projektach umów - zał. nr 9.1, 9.2 i 9.3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.