eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia RaciborskaDowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4

1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324191417

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umkuznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24dd33c4-2b92-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012599/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz dzieci do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 . Zamówienie realizowane w podziale na trzy części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1:
„Dowóz uczniów do szkół specjalnych na terenie Miasta Racibórz”,
Świadczenie usług w ramach zadania obejmuje:
1) świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu i odwożeniu do/z:
a) Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Królewskiej 22 w Raciborzu – 9 uczniów,
b) Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Integracyjnym przy ul. Cecylii 30 w Raciborzu – 0 uczniów,
c) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących przy ul. K. Miarki 4 w Raciborzu – 9 uczniów;
(dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów w ciągu roku o 5 uczniów oraz liczby kilometrów do 12 km) ;
2) uczniowie będą odbierani i wysadzani na przystankach autobusowych w miejscowości:
Jankowice - Rudy – Ruda Kozielska – Kuźnia Raciborska – Siedliska
3) w ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 70 kilometrów (przywóz i odwóz);
4) szacowana ilość kilometrów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 13 020 km;
5) szacowana ilość dni w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 186 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 71610,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2: „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego przy ul. Rogera 2 w Rudach i dzieci do Przedszkola przy ul. Raciborskiej 17 w Rudach”

Świadczenie usług w ramach zadania obejmuje:
1) świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu i odwożeniu do/z:
a) Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego przy ul. Rogera 2 w Rudach - 170 uczniów,
b) Przedszkola przy ul. Raciborskiej 17 w Rudach - 50 dzieci
(dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów w ciągu roku o 5 uczniów);
2) odbieranie i wysadzanie uczniów i dzieci na przystankach autobusowych w miejscowości:
Ruda Kozielska, Szymocice, Jankowice, Rudy – Kolonia Renerowska, Rudy – Podbiała, Rudy – Pod Dębami, Rudy – Biały Dwór, Rudy – Przerycie, Rudy – Brantolka;
3) w ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 62 kilometrów (przywóz i odwóz);
4) szacowana ilość kilometrów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 11 532 km;
5) szacowana ilość dni w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 186 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 101860,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 3: „Dowóz ucznia niepełnosprawnego poruszającego się na wózku inwalidzkim do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących na terenie Miasta Racibórz”

Świadczenie usług w ramach zadania obejmuje:
1) świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu ucznia do :
Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących przy ul. K. Miarki 4 w Raciborzu oraz odwóz po zajęciach do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas przewozu
2) w ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 33 kilometrów (przewóz i odwóz);
3) szacowana ilość kilometrów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 6 138 km;
4) szacowana ilość dni w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 186 dni.

Dotyczy część nr 3 zamówienia:
Dowożenie ucznia musi odbyć się wyłącznie środkami transportu spełniającymi następujące wymogi:
1) pojazd musi być przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim: najazd, platforma, lub winda z napędem elektrycznym oraz miejscem na bezpieczne zamocowanie pasami bezpieczeństwa osób na wózku inwalidzkim, dopuszczony do ruchu drogowego na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
2) pojazd służący do przewozu ucznia winien posiadać aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC, być dopuszczony do przewozu osób niepełnosprawnych (wpis do dowodu rejestracyjnego jako przeznaczenie – dowóz osób niepełnosprawnych),
3) pojazd powinien posiadać sprawny system ogrzewania w okresie jesienno – zimowym,
4) Wykonawca zapewnia dziecku niepełnosprawnemu opiekę podczas przewozu. Opiekun w trakcie przewozu odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo ucznia od chwili odebrania od rodzica/opiekuna prawnego do czasu odprowadzenia do i od wychowawcy/opiekuna w placówce. Opiekunem musi być osoba pełnoletnia, niekarana (zaświadczenie o niekaralności), korzystająca w pełni z praw publicznych, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i zakresu BHP. Opieka obejmuje ucznia podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz w czasie przejazdu. Przewóz ucznia odbywać się może tylko z opiekunem. Wykonawca zapewnia zastępstwa w razie nieobecności w pracy opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 51150,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390002664

7.3.3) Ulica: Środkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-420

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 292 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390002664

7.3.3) Ulica: Środkowa

7.3.4) Miejscowość: 5

7.3.5) Kod pocztowy: 47-420

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 292 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania ofert, Zamawiający zauważył, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym i niespójnym opisie przedmiotu zamówienia. W załączniku nr 9.3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, stanowiącym projekt umowy, który jest integralną częścią dokumentacji postępowania, w paragrafie 1 ust. 5 lit. f) Zamawiający omyłkowo wprowadził zapis, że pojazdy nie mogą być starsze niż 10 lat. Zamawiający nie zawarł jednak takiej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wiek pojazdu nie stanowił również warunku udziału w postępowaniu dla część nr 3 zamówienia (Zamawiający określił taki warunek tylko dla 1 i 2 części zamówienia).
Nieprecyzyjnie, niespójnie opisany przedmiot zamówienia w Specyfikacji Warunków Zamówienia i projekcie umowy mógł mieć wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać jasne wytyczne dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia. Tak sporządzony opis przedmiotu zamówienia mógł mieć wpływ na krąg wykonawców zainteresowanych zamówieniem.
Na tym etapie postępowania Zamawiający nie ma możliwości usunięcia powstałych błędów w dokumentacji przetargowej, a wobec tego, dla zachowania transparentności postępowania, dokonuje jego unieważnienia.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy Pzp o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.