eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeZakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II



Ogłoszenie z dnia 2023-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40df0c60-0478-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40df0c60-0478-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008531/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020: WND-RPPD.08.04.01-20-0085/20 pod nazwą: „Poprawa jakości usług medycznych w zakresie leczenia schorzeń układu kostno – stawowo – mięśniowego, w tym diagnostyki obrazowej świadczonych przez SPZOZ w Siemiatyczach”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/07/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223585,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż wraz z uruchomieniem wyposażenia dla nowo budowanego Pododdziału Ortopedycznego i Oddziału Jednego Dnia w SP ZOZ w Siemiatyczach wraz z przeprowadzeniem instruktażu personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. (jeżeli jest wymagany)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania graniczne dla w/w sprzętu medycznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo– cenowy.
3. Oddział ortopedyczny wraz z oddziałem jednego dnia jest w trakcie tworzenia. Z uwagi na powyższe nie ma możliwości realizacji wizji lokalnej celem ustalenia dokładnych pomiarów odnoszących się do realizacji dostawy, instalacji i montażu niniejszych pozycji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych napraw powstałych w miejscach wykonywanych prac instalacyjnych i montażowych oraz jeżeli to konieczne w pomieszczeniach przyległych.
5. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy dostarczy głównemu wykonawcy robót budowlanych (dalej także GWR), wyłonionemu oddzielnym postępowaniem na realizację robót budowlanych związanych z budową Pododdziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia, materiały informacyjne w postaci DTR oferowanych sprzętów. Prócz GWR Wykonawca dostarczy niniejsze dokumenty Inspektorowi Nadzoru. Dane GWR oraz Inspektora Nadzoru zostaną przekazane Wykonawcy w formie pisemnej.
6. Wykonawca jest zobligowany do pełnej współpracy z GWR celem prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia dokumentów o których mowa w pkt 6 powyżej przed podpisaniem umowy, nie wcześniej jednak niż 5 dni od przesłania zawiadomienia/informacji o wyborze ofert.
8. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych
i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania asortymentu w etapach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na jego wniosek.
10. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.
11. Docelowo miejscem dostawy instalacji i montażu sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu.
12. Dopuszcza się uruchomienie oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji dla personelu Zamawiającego w innym terminie niż dostawa i montaż asortymentu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i uzyskaniu jego na to zgody.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia oraz pozostałych załącznikach - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253384,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253384,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253384,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Versamed Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382960698

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 14/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253384,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.