eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeZakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.2.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.4.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.4.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258336

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00250227

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż wraz z uruchomieniem wyposażenia dla nowo budowanego Pododdziału Ortopedycznego i Oddziału Jednego Dnia w SP ZOZ w Siemiatyczach wraz z przeprowadzeniem instruktażu personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. (jeżeli jest wymagany)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania graniczne dla w/w sprzętu medycznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo– cenowy. Z uwagi na powyższe nie ma możliwości realizacji wizji lokalnej celem ustalenia dokładnych pomiarów odnoszących się do realizacji dostawy, instalacji i montażu niniejszych pozycji.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych napraw powstałych w miejscach wykonywanych prac instalacyjnych i montażowych oraz jeżeli to konieczne w pomieszczeniach przyległych.
4. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy dostarczy głównemu wykonawcy robót budowlanych (dalej także GWR), wyłonionemu oddzielnym postępowaniem na realizację robót budowlanych związanych z budową Pododdziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia, materiały informacyjne w postaci DTR oferowanych sprzętów. Prócz GWR Wykonawca dostarczy niniejsze dokumenty Inspektorowi Nadzoru. Dane GWR oraz Inspektora Nadzoru zostaną przekazane Wykonawcy w formie pisemnej.
5. Wykonawca jest zobligowany do pełnej współpracy z GWR celem prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia dokumentów o których mowa w pkt 5 powyżej przed podpisaniem umowy, nie wcześniej jednak niż 10 dni od przesłania zawiadomienia/informacji o wyborze ofert.
7. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych
i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania asortymentu w etapach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na jego wniosek.
9. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.
10. Docelowo miejscem dostawy instalacji i montażu sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu.
11. Dopuszcza się uruchomienie oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji dla personelu Zamawiającego w innym terminie niż dostawa i montaż asortymentu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i uzyskaniu jego na to zgody.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia oraz pozostałych załącznikach - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż wraz z uruchomieniem wyposażenia dla nowo budowanego Pododdziału Ortopedycznego i Oddziału Jednego Dnia w SP ZOZ w Siemiatyczach wraz z przeprowadzeniem instruktażu personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. (jeżeli jest wymagany)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymagania graniczne dla w/w sprzętu medycznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo– cenowy.
3. Oddział ortopedyczny wraz z oddziałem jednego dnia jest w trakcie tworzenia. Z uwagi na powyższe nie ma możliwości realizacji wizji lokalnej celem ustalenia dokładnych pomiarów odnoszących się do realizacji dostawy, instalacji i montażu niniejszych pozycji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych napraw powstałych w miejscach wykonywanych prac instalacyjnych i montażowych oraz jeżeli to konieczne w pomieszczeniach przyległych.
5. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy dostarczy głównemu wykonawcy robót budowlanych (dalej także GWR), wyłonionemu oddzielnym postępowaniem na realizację robót budowlanych związanych z budową Pododdziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia, materiały informacyjne w postaci DTR oferowanych sprzętów. Prócz GWR Wykonawca dostarczy niniejsze dokumenty Inspektorowi Nadzoru. Dane GWR oraz Inspektora Nadzoru zostaną przekazane Wykonawcy w formie pisemnej.
6. Wykonawca jest zobligowany do pełnej współpracy z GWR celem prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia dokumentów o których mowa w pkt 6 powyżej przed podpisaniem umowy, nie wcześniej jednak niż 5 dni od przesłania zawiadomienia/informacji o wyborze ofert.
8. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych
i prawnych, a po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych poza tymi wynikającymi z ich normalnej eksploatacji a nie stanowiących przedmiotu niniejszego zamówienia.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania asortymentu w etapach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na jego wniosek.
10. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.
11. Docelowo miejscem dostawy instalacji i montażu sprzętu jest siedziba Zamawiającego - SP ZOZ w Siemiatyczach, przy ul. Szpitalnej 8, pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu.
12. Dopuszcza się uruchomienie oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi i konserwacji dla personelu Zamawiającego w innym terminie niż dostawa i montaż asortymentu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i uzyskaniu jego na to zgody.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia oraz pozostałych załącznikach - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

Po zmianie:
Zamawiający w zakresie pozycji nr 8;14;15;18;19 i 20 wymaga przedłożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1. certyfikatu CE, deklaracji zgodności CE
2. wpis do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. certyfikatu CE, deklaracji zgodności CE
2. wpis do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Zamawiający zaleca aby powyższe dokumenty były zapisane w oddzielnym folderze oraz zaleca aby dokumenty w nim zawarte zostały opisane w odniesieniu, którego produktu dotyczą.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, złożone elektronicznie i oparzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy albo jeśli mają one postać papierową należy je przedłożyć w formie cyfrowego odwzorowania opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Możliwe jest też poświadczenie elektroniczne notarialne. Patrz także rozdział VIII.
4. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.
5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. W przypadku, gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu poświadczone za zgodność z wersją papierową kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej dokonuje elektronicznie notariusz lub Wykonawca.
9. Zapisy art. 107 ustawy PZP mają zastosowanie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-15 10:00

Po zmianie:
2023-06-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-15 10:10

Po zmianie:
2023-06-21 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-14

Po zmianie:
2023-07-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.